2014. április 8., kedd

A TMI (túl sok info) tag

Helló Dearies!

Egy újabb tag-poszt, amely a booktuberek körében igen népszerű. Én két helyen találkoztam vele, mielőtt elcsábultam volna, hogy megcsináljam.

Igazából ez egyféle Ismerd meg a bloggert magát. Ahogy nézem a kérdeseket, kezdhetek félni?




Mit viselsz?

Mivel ma nem kellett sehova sem mennem, így itthoni dolgokat. Szürke pólót, rá egy meleg pulcsit, mert fázós vagyok, illetve egy melegítőnadrágot.

Voltál már szerelmes?
Igen.

Volt-e rossz szakításod?
Inkább kínos.

Van tetkód?
Nincs. De szeretnék egy triskeliont vagy egy dobókockát a bal csuklóm belső oldalára.

Piercing?
Mivel a fülbevaló is ideszámít, így 5db. 3 az egyik, 2 a másik fülemben.

OTP?
Sorozatban Sterek.
Könyvben Arthur és Howie.
Egyébként túl sok OTP-m van. Szörnyű.

Kedvenc sorozat?
Teen Wolfot nagyon megszerettem. Emellett a Doctor Who, Almost Human, The Blacklist, American Horror Story, Criminal Minds, Castle, Elementary, Modern Family, My Mad Fat Diary, White Collar, (Merlin, Gyilkos számok).

Kedvenc zenekar?
Skillet a no.1. számomra. De mellette még közel kismillió van, úgyhogy inkább maradjunk csak náluk.

Valami, ami hiányzik?
Alvás, szabadidő, Balaton.

Kedvenc dal?
R.E.M.: Losing My Religion

Hány éves vagy?
23. Idén ősszel leszek 24.

Csillagjegyed?
Mérleg.

Kedvenc idézet?
"Mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértésnek."
 "You know, I don't think it's worth it to deny yourself happiness just so you can stay faithful to the person you think you've become." (Hannah Johnsson: Know Not Why)

Kedvenc színész?
Colin Firth, Robin Williams, John Goodman, Bill Murray és Tom Hanks
Kedvenc szín?
Kék és a kékeszöld. 
Viselni pedig ezek és a fekete/szürke.

Hova mész, ha szomorú vagy?
Sétálni, vagy befekszem az ágyamba.

Mennyi ideig zuhanyzol?
5-10 perc. Nem húzom sokáig a dolgot.

Mennyi ideig tart, míg reggel elkészülsz?
30-40 perc. Ha elaludtam, ez a szám drasztikusan csökken.

Vettél már részt verekedésben?
Egyszer behúztam egyik fiúhaveromnak, mikor karateedzésre mentünk.

Félelmek?
Gyíkok, békák, kígyók, magasság, élve eltemetés.

Az utolsó dolog, ami megríkatott?
De jó, hogy kedden volt egy ilyen érzékeny napom, így emlékszem. Úgyhogy az utolsó dolog, ami megríkatott az a Hair-ből a Let the Sunshine In. Elfelejtettem, hogy ennél a résznél mindig sírok... Berger.

Mikor mondtad utoljára, hogy szeretsz valakit?
Szerintem pár órája mondtam Giginek.

Honnan jött a moly/blogger neved? 
Abstractelf. Igazából a volt lakótársam hívott egykor absztrakt manónak. És ennek az angol verziója csak.

Melyik könyvet olvastad utoljára?
R. J. Palacio: Csodácska

Mit olvasol most?
Danielle Paige: Dorothy Must Die-t és Julie Kagawa: Iron Daughter - Vashercegnő-t.

Melyik sorozatrészt nézted utoljára?
Anyával néztem az Emberi tényező eheti részét.

Milyen a kapcsolatod azzal a személlyel, akivel legutoljára SMS-ztél?
Ó, Nadine. Barátosném. :)

Kedvenc étel?
A mama féle krumplistészta, anyukám féle rakott krumpli és a papám féle tükörtojás. :)


Hely, ahova elmennél?
Balatonfenyves. Ha bárhova mehetnék, akkor Olaszországot nézném meg, meg Svájcot. És Németországot. Természetesen Angliát is.

Hol voltál utoljára?
Pécsen. Most hétvégére jöttem haza, de mire ez kikerül, ismét ott leszek.

Van valaki, akibe bele vagy zúgva jelenleg?
Most nincs.

Milyen hangszeren játszol?
Zongorázom, illetve a legminimálisabb szinten a gitár. De a zongora a szerelmem.
És egy napon szeretnék megtanulni hegedűn játszani.

Kedvenc ékszered?
Fülbevaló.

Mit sportoltál utoljára?
Tornáztam a szokásos esti program részeként. Ha másfélét, akkor úszás.

Melyik dalt énekelted utoljára?
Civil Wars: The One That Got Away

Kivel mentél el valahova legutoljára?
Lexával mentünk el sétálni

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése