2014. július 9., szerda

Várólistára (9) Sally Green: Half-Bad

Odanézzenek, milyen szépség érkezik magyarul a (remélhetőleg) közeljövőben?
Szia könyvci, van gazdád?

Na jó, visszafogom a fangirl énemet, és prezentálom a felélesztett várólistára rovat legfrissebb darabját, Sally Green: Half-Bad könyvét.

A nagyszerű hírt a Ciceró kiadó Facebook oldalán fedezte fel Tibi, és mikor megláttam a címet, és megerősítésként megnéztem a videót, halk sikkantást követően örömtáncot jártam. 

Sally Green könyve külföldi 2014. márciusában jelent meg, és igen, már említettem őt a friss megjelenések rovatban is. A goodreadsen, booktuben is főként pozitív véleményeket olvastam / hallottam. 

És igen - nem lesz meglepő, de egy új sorozat első része. Ráadásul még film is készül belőle!

De nézzük bővebben, miről is szól ez a Half-Bad!

 

A Half-Bad a mi világunkban játszódik, ahol kétféle boszorkány létezik - a fehér (jó) és a fekete (rossz). Főszereplőnk, Nathan azonban különbözik mindenkitől - ő ugyanis mindkettő. Mivel édesapja az egyik legnagyobb fekete mágus, édesanyja pedig már nem él, a helyzet csak még rosszabb. 
A fiú mind a fehér, mind a fekete oldal folyamatos előítéletével kénytelen szembenézni. 

A fülszöveg pedig ennél csak még figyelemfelkeltőbb:
"Nem tudsz olvasni, nem tudsz írni, de sokkal gyorsabban gyógyulsz az átlagnál.
Rosszul leszel, ha sötétedés után bent vagy.
Utálod a Fehér Boszorkányokat, de szereted Annalise-t, aki egy közülük.
Tizennégy éves korod óta egy ketrecben élsz.
Mindössze annyit kell tenned, hogy megszöksz, és megkeresed Mercuryt, a Fekete Boszorkányt, aki fiúkat eszik. És mindezt mielőtt tizenhét éves lennél.
Sima ügy."

Személy szerint nagyon vágyakozom egy kiemelkedő boszorkányos könyvre, és Dearies, úgy tűnik, megtaláltam. Remélem, a könyv igazolni fogja ezt a kívánságomat. :)

Végszóként pedig ajánlanám a trailert!

2 megjegyzés:

  1. Láttam múltkor az Alexandrában, és nagyon nagy volt a kísértés, hogy vegyem meg, de előbb felcsatlakoztam a wifire, és megnéztem az értékeléseket Goodreadsen. Nem egy olvasó emelte ki, hogy rengeteg hasonlóság van benne a Harry Potterrel, ami nagyon zavaró, szóval én lemondtam róla, boszorkányok ide vagy oda :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sok mindent hasonlítanak ahhoz, így az ilyenre nem nagyon adok. Meg az egyik kedvenc sorozatom első része a Twilightra hasonlít, és kedvencem még így is. :)
    De majd meglátom, imádni akarom, mert csupa jó véleményeket hallottam róla booktuben. *-*

    VálaszTörlés