2014. július 16., szerda

Lazy Wednesday Beth Revisszel - Új könyv és Across the Universe Q&A

Helló Dearies!

Valljuk be, jó régen posztoltam lazyset. 
Nos, újra visszatértünk ide is! A mai lazy rovat főszereplője a mindig csodálatos Beth Revis írónő, akivel kapcsolatban két külön infót is hoztam. Az egyik egy új magánkiadású könyv, amely hamarosan megjelenik, a másik pedig egy Q&A a nemrég magyarul is megjelent Túl a végtelenen sorozatához.



Kezdjük először is az új könyvvel, amely még idén megjelenik papír és e-könyv verzióban is!

Cím: The Body Electric

A könyv az írónő elmondása alapján a következő kérdésekkel foglalkozik:
- Mi teszi az embereket emberekké?
- Hol húzódik az emberiség határa?
- Mi történt a Földön, míg Amy és Koros az űrben vannak?

A legutolsó kérdésre mindig is kíváncsi voltam, az első kettő pedig nagyon jó témának tűnik alapjában véve. Mindig is érdekeltek az olyan könyvek, amelyek ilyen komoly kérdéseket vetnek fel.

A történetről: Ella Shepherd képes belecsusszanni más emberek elméjébe. A szülei által kifejlesztett technológiát használva, Ella képes átélni - és befolyásolni - mások emlékeit. A lány arra használta képességét, hogy segítse megőrizni a Föld biztonságát egy veszélyes terrorista csoporttól. Azonban nem minden az, aminek látszik - ugyanis valaki Ella fejébe is beférkőzött.

Öt tény a The Body Electric-ről:

1. Nem Amerikában játszódik.
2. Ella Sheperd neve az írónő kedvenc Philip K. Dick könyvének címéből származik (és az apja neve Philip az író után)
3. Amy és Koros nem szerepelnek a könyvben, de vannak utalások a történetükre.
4. Jack-et Jack Harkness kapitány után nevezték el (Ki vagy doki?)
5. A könyv önálló, nincsen folytatás, függővég.


És végül nézzük azt a Q&A-t!

Mi inspirált a Túl a végtelenen trilógia megírásra?

Sok minden inspirált! Koros történeténél a kiadatás iránti vágyamat használtam, hogy elég jó legyek. Ő jó vezető akar lenni, én elég jó író. Amy történeténél arra emlékeztem vissza, milyen érzés volt, mikor a főiskola miatt elköltöztem. Távol az otthonomtól anélkül, hogy bárkit is ismertem volna. Egyszerre volt rémisztő és felszabadító érzés.
Harley pedig az egyik diákom és a bátyám kombinációjaként született meg.

És mi volt az inspiráció a világ/történet mögött?

Hogy milyen volt felnőni és tanárrá válni egy vidéki kisvárosban. Mármint, gyakorlatilag az iskolának, ahol tanítottam, tehenészete is volt. Habár szinte végtelen nagy farmos vidék volt, ha nem volt kocsid vagy pénzed, ott ragadtál. Úgyhogy innen jött az ötlet - egy helyben ragadni. Csak hozzáadtam pár acél falat és kidobtam az űrbe a karaktereimet. Egy egész univerzumot adtam nekik, de falakat is kaptak.

Mi a legjobb dolog az írói létben?

Nadrág viselete nélkül dolgozhatsz.

Mit teszel, ha nem tudod, mit írj?

Vagy megölök egy karaktert, vagy felrobbantok valamit. Az általában beindítja a történetet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése