2015. július 15., szerda

Hogyan udvaroljunk könyvekkel könyveknek?

A romantika bimbózik a szavannán.
Vagy inkább a könyvespolcomon. 
Íme a 10 lépés és a hozzájuk kapcsolódó könyvek.







1. lépés - Kölcsönös vonzalom. Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg.

Olyan nincs, amit a borítója miatt megvettem, mert mindig meggondolom, mit is veszek meg, de rengeteg olyan könyv van, aminek a borítója keltette fel az érdeklődésem. Köztük a tavalyi legjobb olvasmányom, Ava Dellaira: Love Letters to the Dead. Nemsokára jön is a gyönyörűm magyarul! *-*



2. lépés - Első benyomás. Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be. 

Mike A. Lancaster: Human.4.  És egyáltalán nem bántam meg, az egyik legnagyobb kedvencem a mai napig. Mondjuk ezt a könyvet a Goodreads ajánlotta sokszor, és végül ezért néztem meg, mi is ez.



3. lépés - Csábítás. Egy könyv csodálatos írással.

Egyből Rene Denfeld: Az elvarázsoltak jutott eszembe. Gyönyörűen ír az írónő, teljesen elvarázsolt. Persze maga a téma és a történet is sokat számítottak, de emiatt lett az egyik legnagyobb kedvencem. Igen, ő is.


4. lépés - Első randi. Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad.

Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos. Habár lezárt története van az első résznek, annyira imádtam ezt a könyvet, hogy még többet akartam belőle. Ráadásul múlt hónapban jelent meg a sorozat negyedik része!



5. lépés - Éjszakai telefonálások. Egy könyv, amit egész éjjel olvastál.

Courtney Summers: This Is Not a Test - Éles helyzet. Ez történik, amikor este kezdesz el olvasni egy könyvet, és annyira jó, hogy képtelen vagy lerakni. Másnap kicsit nehéz volt felkelni, de megérte - abszolút megérte.



6. lépés - Mindig rád gondolok - Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből.

Erre szintén Az elvarázsoltak jutott eszembe szinte azonnal. Az a rengeteg érzelem, az a befejezés! Nem tudom kiverni a fejemből.


7. lépés - Testi kapcsolat. Egy könyv, aminek imádod az érintését

Gondolkodtam a Könyvmolyképző kiadó könyvein, mivel imádom azokat is, de végül Dan Brown: Inferno könyvére esett a választásom. Épp olvastam, mikor ezen a kérdésen gondolkodtam, és rájöttem, hogy mennyire imádom a kezemben tartani. 


8. lépés - A szülőkkel való találkozás. Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál.

Rengeteg ilyen könyv van - köztük az első hét kérdésre adott válaszom is. De Patrick Ness Kés a Zajban könyvét mindenkinek ajánlom, aki könyvajánlót kér tőlem, és nyitott a disztópia / YA kategóriára, vagy mindegy neki, mit mondok. Mondjuk a saját példányomat soha senkinek nem adnám kölcsön, mivel dedikált. *-*



9. lépés - A közös jövő - Egy könyv vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben?

Scott Westerfeld Leviatán sorozatát választottam kissé véletlenszerűen. Rengeteg könyvem/sorozatom van, amit szeretnék még sokszor újraolvasni. A Leviatánt két dolog teszi alkalmassá erre a válaszra - I. világháború alternatív történelme + Scott Westerfeld írása. Ennél több nem is kell.




10. lépés - Oszd meg a szeretetet. Kiket jelölsz?

A jelöltjeim: Nancy , Ryan , Rileey , Pupilla
És természetesen mindenki, akit érdekel, és esetleg még nem csinálta volna meg. :)

1 megjegyzés:

  1. Dejó! Ahogy mentem végig a 10 ponton, az járt a fejemben, hogy én is meg akarom csinálni a saját változatomat, erre látom a jelölést! :D Köszi! Hamarosan kiteszem én is :)

    VálaszTörlés