2016. március 11., péntek

Hétvégi Olvasónapló (61) Sikerélmény a köbön

Úgy tűnik, azért csak sikerül néha megvalósítanom, amit kitervelek!
Ez a hét több szempontból is fantasztikusan sikerült, beleértve az olvasást is. Ráadásul ma még megyek könyvtárba és találkozom drága barátommal is, úgyhogy minden fantasztikus!






Elolvasott könyvek



Igen! Három darab könyvet fejeztem be az elmúlt napokban, ami nem semmi a mostani teljesítményemet tekintve.

Melissa De La Cruz: Az Elveszettek Szigete 2016. március 5. → 2016. március 6.
Gyorsan elolvastam ezt a könyvet, sőt bejegyzést is írtam róla azóta, úgyhogy ha szeretnétek elolvasni a véleményemet a címre kattintva megtehetitek.

Alexandra Bracken: Passenger 2016. január 10. → 2016. március 7.
IGEN, IGEN, IGEN! SIKERÜLT! Hétfőn úgy ébredtem fel, hogy ma kedvem van olvasni ezt a könyvet, sőt be is fogom fejezni. Sikerült! Azért elkeserítő, hogy annak örülök, hogy végre véget ért ez a regény. Az irónia az egészben, hogy a zárása miatt a második részt is el fogom olvasni... nem is mondok semmit.

Lindsey Leavitt - Robin Mellom: The Pages Between Us 2016. március 7. → 2016. március 8.
Szükségem volt valami nagyon jó és könnyedre a Passenger befejezése után, így elővettem az egyik legjobban várt februári megjelenésemet. Abszolút hozta azt, amit elvártam tőle, és remekül szórakoztam olvasás közben. Szerintem ez egy igazán minőségi regény a barátságról.

Olvastam őket



Michael J. Sullivan: Trónbitorlók 2016. március 6. →
Végre elkezdtem olvasni a Trónbitorlókat! Már egy ideje itt volt mellettem, és nem bírtam tovább ellenállni. Eddig imádom, bár mindössze 23 oldalt olvastam belőle idáig. Majd viszem magammal ma, hogy utazás közben haladjak még vele.

Neal Shusterman: Everlost - Elveszve élők és holtak között 2016. március 3. →
Még tegnap olvastam belőle, így eljutottam a 35. oldalra, ami a könyv 10%-a. Jó ez a könyv, lassan derülnek ki dolgok, amelyek hatására nagyon kíváncsi leszek. Most épp 4-4,5*-on áll, majd meglátjuk, miként változik a véleményem. Azt várom, hogy érzelmileg letaglózzon egy kicsit, és akkor tökéletesen rendben leszünk.


További aktuális olvasmányok



Tervek

Igen, végre merek tervezni! Sőt, annyira merek tervezni, hogy három könyv is felkerült az azonnali TBR listámra.




M. R. Carey: Kiéhezettek. Tegnap érkezett meg ez a gyönyörűség a Kossuth kiadótól. Mióta megtudtam, hogy megjelenik, nagyon vártam, hogy olvashassam, így képzhetitek, mekkora prioritást élvez ez a regény.

Leigh Bardugo: Siege and Storm - Ostrom és vihar. Múlt héten láthattátok, hogy a Shadow and Bone-t néztem át. Nos, most, hogy végiglapoztam és elolvastam újra az utolsó pár fejezetet (amúgy nem értem, mi bajom volt Mallal két éve... na, mindegy), készen állok, hogy minél előbb folytathassam a sorozatot.

Amy Kathleen Ryan: Szikra. Megkaptam a harmadik részt, aminél jobb motiváció nem is kell, hogy minél előbb elolvassam a második kötetet. Imádom a sorozatot, abszolút kedvenc volt a Ragyogás. Arról meg ne is beszéljünk, hogy hány tervezgetős posztban láthattátok ezt a könyvet? Na, majd most!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése