2016. március 25., péntek

Hétvégi Olvasónapló (64) Viharok városa

Helló Dearies!
Csodálatos pénteket és előre is boldog Húsvétot mindenkinek! 
Ezen a héten sok minden történt velem, de így is sikerült két könyvet befejeznem, amelyekről még bejegyzést is írtam! (Végre kezdek helyrerázódni.)



Mielőtt belekezdenék abba, mivel telt  múlt hét, nézzétek, milyen gyönyörűséges az új banner! Drága barátném, Nadine, készítette nekem (és csinált a többi rovathoz is), így kitavaszodott a blogon is. Én imádom, olyan jó rájuk nézni.

A héten végre 99%-ra biztossá vált, hogy megyek  a Könyvfesztiválra, és az is, hogy ez 04.23-án, azaz szombaton fog megtörténni. Mint láthatjátok, Batmanke, a Batman őrzi a hely- és pótjegyemet. Így biztos, hogy nem vesznek el a következő hónapban.
Also, remélem, sikerül néhányotokkal összefutni a rendezvényen! :)



A héten olvastam

Minden aktuális olvasmányomat befejeztem múlt héten! Igen, csodák még léteznek, mert ez annak számít. Ami külön öröm volt számomra, hogy mindkét kötet egyszerűen mesés volt, imádtam őket! A rézkesztyű esetében "enyhe" fangirlség is beütött nálam, ami nem hiszem, hogy mostanában csillapodna.

Mivel mindkét könyvről írtam már bejegyzést, így csak linkelem őket, vagyis, a képre kattintva elolvashatjátok.

   


Aktuális olvasmányok



Nem számítottam rá, de péntek késődélután megérkezett a futár Robert Jackson Bennett: Lépcsők városa c. csodálatos könyvével. Amint végeztem a munkával, azonnal neki is álltam. Eddig 50 oldalt olvastam el belőle, de nagyon kíváncsi vagyok, mi állhat az egész cselekményszál hátterében.

Leigh Bardugo: Siege & Storm-jának nagyon az elején tartok még, gyakorlatilag csak a prológust olvastam el. Mivel azonban holnapután blogturné, és én vagyok a kampányfőnök, belehúzok ebbe a szépségbe. Nagyon kíváncsi voltam a folytatásra, csak nem igazán volt rá időm sajnos. De majd ezen a hosszú hétvégén!

Tervek

Múlt héten elmaradt szegény várúr újrapörgetés, így ez marad erre a hétre. És igen, ez az egyik fő prioritásom ezúttal. Rendes olvasás szempontból pedig a két aktuális olvasmányomon kívül két könyvet szeretnék elkezdeni:



Michael J. Sullivan: Az elfek tornyát nagyon szeretném már olvasni, mert már most hiányzik nekem Royce és Hadrian. Ráadásul a fülszöveg alapján valami izgalmas történetre számítok.

M. R. Carey: Kiéhezettek könyve szintén már szerepelt 1-2 listámon, így ideje elővennem. Egyik barátomnak ugyan nem nagyon tetszett, de egy másik barátném viszont imádta. Meglátjuk, én melyik oldalon helyezkedek el. Szeretném imádni, mert annyira jó leírása van!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése