2013. november 30., szombat

Leltár (4): 2013. november

Helló Dearies!

Vége novembernek is - és ismét történtek dolgok rendesen. :)
Először is, megvolt az idei első havazás, az első blogos játék, és nagyon gyorsan közeledünk a bővös 10,000-es számhoz (2-3 nap, és meglesz). 
Erre igazából azért vagyok büszke ennyire, mert nem hittem volna, hogy miután ott hagyom a FantYAstic Volumest, továbbra is marad bárki is, akit érdekelne, amiket pötyögök itt.
Na, de elég ebből a negatív attitűdből, nézzük, mi történt ebben a hónapban. És a bizony nem annyira jó híreket is.



Hallom a gondolataitokat - már megint nem fog blogolni egy ideig. Amúgy nem... nem teljesen. Decemberben minimum 6 blogbejegyzésem lesz, úgyhogy azt nem nevezném nem blogolásnak. DE. 
Jövő hét lesz az egyetemen az utolsó hét a vizsgaidőszak kezdete előtt - aka el vagyok már most havazódva, és ez csak növekedni fog. 
Viszont januárban min. 2 hét teljes szabadidőm lesz, amely során németezhetek, olvashatok és blogolhatok. Meg alhatok, de az alapvető. :))

Úgyhogy most kissé visszafogottan leszek decemberben, viszont lesz két általam nagyon imádom bejegyzés: az egyik az In My Mailbox 2013, amely december 24-e után kerül fel (csak nem kapok könyvet karácsony és január közt). A másik pedig a Best és Worst of 2013. Vannak jelöltek rendesen, egy élmény lesz válogatni közülük. 
És persze elkészült végre a 2014-es várólistám, aztán jövő ilyenkor nevethetek, hogy mennyire nem azt olvastam. :)

Na, de nézzük a szokásos listát!

2013. novemberben olvastam 7 könyvet olvastam (igen, már látszik sajnos, hogy nem igazán volt időm):

1. Nalini Singh: Archangel's Legion
2. Scott Adams: Dilbert munkahelyi túlélőkönyve (könyvtárban a polc mellett állva, kb. fél óra alatt) 4/5
3. Pittacus Lore: A negyedik 4,5/5
4. Ursula Poznanski: Erebos 5/5
5. Stephen King: Minden sötét, csillag sehol 4/5

Pótlás


Most olvasom

Egyértelműen no1. Victoria Schwab: The Unbound, amiből egyelőre 2 oldalt olvastam, csak motivál a tanulásra. Ez lesz a jutalmam.
Susan Ee: World After-je 10%-nál kezd beindulni, most pont ennek a határán vagyok. De a borítótól megszakad a szívem még mindig.
A Wither annyira tetszik szintén, csak haladnom is kéne vele. Kíváncsi vagyok, mit hoz ki ebből az írónő. 
Freakling MG, ennek ellenére igazán tetszetős - és utálom a főszereplő bátyját. Szenvedélyesen.
Szegény Seraphinát egész hónapban 1-2x olvastam, és nem vele van baj, hanem velem. ^^
Rossz lányok nem halnak meg-től félelmet várok. Creepy-faktort. 


 

 Várólista
 1,5/3 az előző havi mérlegem (mivel a World Aftert még csak most olvasom)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése