2013. szeptember 2., hétfő

Friss Megjelenések (2) - 2013. szeptember

Az egyik általánosan elfogadott könyvmegjelenési igazságom, hogy szeptemberben jön a legtöbb engem is érdeklő könyv. És tessék, újabb év, újabb igazolás a tézisemnek (bár ha jól emlékszem, októberre is hasonlóan szép mennyiséget várok).


 

A Top 3

No. 1.: Kat Zhang: Once We Were
Halmozottan egyértelmű, hogy a tavalyi év egyik legjobb regényének folytatásáért már a falat kaparom. De mit tehetnék?
Nagyon érdekel, hogy Eva és Addie sorsa miként fog alakulni.Goodreadsen egyik blogger figyeltem olvasta nemrég, ő azt nyilatkozta, hogy már a könyv elején sírni tudott volna.
És tekintve, hogy az írónő az első részt is milyen érzelmesre írta meg.... nem sok jóra számítok. Drága érzelmeim! Mit teszek majd veletek?

Megjelenés: 2013. szeptember 17. 


No. 2.: Patrick Ness: More Than This
 Újabb sokkoló helyezés - a favorit íróm új YA regénye. Ami disztópia. Poszt-apokaliptikus. Igen, hasonló tökéletességben gondolkodom, mint a Kés a Zajban... A promo szerint provokatív lesz.
Én azt tudom, hogy nem olvastam el a fülszöveget, így gyakorlatilag ennyi a tudásom. Provokatív.
Viszont feltettek egy kis ízelítőt hozzá, amit én nem mertem elolvasni (a fülszöveg után nem meglepő tény), de ha szeretnéd itt a link. :)

Megjelenés: 2013. szeptember 10. (örökkévalóság + 1 nap múlva)


No 3.: Victoria Schwab: Vicious
 Okok, amiért várom ez a drágát:
1. Az írónő. Ha nem rajongtam volna eleget iránta, még az egyik könyvéről nem írtam - úgyhogy pótolhatom ezt a hiányosságot.
2. A tény, hogy felnőtt könyvet írt. Adult lit. Mostanában főleg YA regényeket olvastam, úgyhogy üdítő változást jelent.
3. A könyvtrailer. Linkeltem két hete, végem volt, mint a botnak.
4. Fülszöveg. Egy újabb 5/5-s könyvet sejtet.
5. Ami egyébként egészen eredetinek tűnik. Én legalább is még nem olvastam hasonlót.
6. Említettem, hogy az írónő még nem okozott csalódást?

Megjelenés: 2013. szeptember 24.
Moly | Goodreads

További megjelenések
(All the beauties I want like... right now)

2013. szeptember 3.

2013. szeptember 10.


 2013. szeptember 17.


2013. szeptember 24 - 26.

  




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése