2013. augusztus 31., szombat

Leltár (1): 2013. augusztus

Helló Dearie!

Vége lett augusztusnak, úgyhogy itt az ideje az első leltárnak. Hogy mi a leltár? Az általános szövegelésem könyvekről, miket olvasok, miket olvastam, miket szeretnék olvasni, illetve miket szerettem, és miket gyűlöltem szenvedélyesen.

Ez a hónap olvasás szempontjából közel olyan jól sikerült mint július - épp ezért vagyok a végletekig lemaradva bejegyzésekkel is. Viszont nagyon sok jó könyvvel megismerkedhettem, ill. befejezhettem 1-2 sorozatot is. Összességében 16 könyvet olvastam.


1. Lauren Kate: Rapture
2. Julie Cross: Vortex
3. Kate Bloomfield: Alpha Girl
4. Lauren Oliver: Requiem
8. Tonya Hurley: Lovesick
10. Soman Chainani: The School for Good and Evil
12. James Dashner: The Maze Runner
13. Jeff Kinney: Diary of a Wimpy Kid – The Ugly Truth
14. Jeff Kinney: Diary of a Wimpy Kid – Cabin Fever
15. Kelley Armstrong: The Calling
16. Robison Wells: Going Dark

Pótlás régebbi hónapból:

 Igen, a költözés kifejtette hatását ebben a hónapban is, viszont 08.11-re végre átraktam minden bejegyzést, így nekiállhattam pótlásnak. :) Egyszer még utolérem magam. Egy szép napon. :))

A hónap könyvében és hónap borítójában ebben a hónapban az a legszebb, hogy ha felcserélném is fedné a valóságot.

A hónap könyve



 A hónap borítója


 Most, szeptemberben ismét alaposan le fog csökkenni az olvasásaim száma, így nem tervezek be sok könyvet szeptemberre:

Jelenleg olvasom:
 

Tervben van még:



Igen, néha hiányzik, hogy magyarul olvassak, viszont a várólistámon még nagyon messze van magyar nyelvű könyv. Mondjuk, ha lerohanom a könyvtárat...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése