2013. szeptember 3., kedd

Könyvtárban jártam (1)

Ma ismét lejártam a lábam... ami úgy tűnik egész megszokott lesz tőlem.
Viszont ma jó okom volt a nagy sétálásra, ugyanis végre eljutottam a könyvtárba.

Igen, igen, igeeen!

Nagyon szeretem a könyvtárakat, azt a rengeteg könyvet, ami arra vár, hogy végre kihozzam őket!

Ezúttal csak három könyvet szereztem be (+ 8 szakirodalmat az óráimhoz, de azok most nem játszanak), pont a korlátozás miatt. Viszont ez a három!

Legelőször László Zoltán: Egyszervolt könyvét találtam meg - az ifjúsági regények között. Én nem panaszkodom, örültem, hogy bent volt. És a tény, hogy én hoztam ki elsőnek? (*új könyv érzés*)
Bevallom, tartok tőle, hogy nem fog annyira tetszeni, elég vegyes véleményeket olvastam/hallottam róla - de majd meglátjuk.
Ami felkeltette anno a figyelmemet, az a könyv alapja volt, ez a népmesék keveredése a való világgal.

A másik két regény VP-s. Polly Shulman: Rajongását a Jane Austen alap miatt választottam, remélem, jó lesz. Erről a könyvről igazából egy ismerősöm rajongó véleményén kívül gyakorlatilag semmit nem tudok. Megjelent, és eltűnt, mint szürke szamár a ködben. 
Remélem, nem azért, mert mindenki utálta...

A harmadik könyv ismét frissebb megjelenés - aka május környékén jött ki teljes titokban. 200 oldal, negatív értékelések... valamiért MM hangulatban lehettem, hogy mégis kihoztam. Azért jó lenne, ha meglepne valami pozitív élménnyel. 
Bár... első szerelem témája + a bár elfelejteném ezt a fülszöveget érzés. Hátha. Legyünk pozitívak!





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése