2013. november 29., péntek

Lazy Friday - Blogturné-extra Susan Ee-vel

Várhatóan december 15-én jelenik meg Susan Ee debütáló regénye idehaza, Angelfall - A bukás címen.
A regényről már áradoztam a blogturnés posztom keretén belül, úgyhogy a mostani bejegyzésben az OUAT által készített interjút hoztam nektek.




Foglald össze az Angelfallt 2-3 mondatban azok számára, akik nem ismerik a könyvet.

Mikor az apokalipszis angyalai alászállnak, hogy elpusztítsák a modern világot, egy tizenhét éves lányban van elég bátorság, hogy kiálljon ellenük. Ismerkedj meg Penrynnel.

Mi a 3 legfontosabb dolog, amire szükségünk lehet, hogy túléljünk egy angyal apokalipszist?

Terepszínű takaró, hogy elbújhass alatta, ha egy angyal arra repül
Szárnyak és golyók, hogy kereskedhess velük
Jó futócipők

Honnan jött az Angelfall ötlete?

Ha jól sejtem, az Angelfall nagyjából tíz éven keresztül érlelődött. Régen, az egyik korai novellám címe Angyal Vadász volt. Nem jutott tovább az írói csoportomnál, de sosem tudtam teljesen elengedni.

Van lejátszólistád az Angelfallhoz?

A zene atmoszférikus. Viszont üres térre van szükségem, hogy megalkossak egy történetet. Szükségem van arra, hogy nyitott legyen a történetben történő hangulatváltozásokra. Úgyhogy nem hallgatok zenét, miközben dolgozom.

Melyik karakteredet volt könnyű megírni, és melyik okozta a legnagyobb fejfájást?

Penrynnel volt valószínűleg a legkönnyebb írni. Elég nyitott volt a gondolataival. Raffe-fel pedig a legnehezebb, ugyanis nehezen lehet megismerni. Sok-sok oldalt írtam az ő szemszögéből, hogy jobban megismerhessem.

Mesélnél valamit arról, mi történhet a második részben?

Több mindent megtudunk az angyalokról. Ugyancsak többet megtudhatunk az apokaliszisről, és hogy milyen messzire hajlandók az angyalok elmenni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése