2016. február 2., kedd

Friss Megjelenések (22) 2016. február

Úgy érzem, egész kordában tartom a friss megjelenéseket - bár lehet, ezt elkeserítőnek kellene tartanom, amiért egyre kevesebb könyv érdekel? 
Ezt a kérdést májusban újratárgyaljuk, amikor kijön minden szépség.
A januári frissek közül egyedül Alexandra Bracken: Passenger-nek álltam neki, ami nagyszerű választás volt. Remélem, azért több frisset tudok majd olvasni a következő hónapokban - nem szeretném felhalmozni őket.





Cím: Jeffry W. Johnston: The Truth
Megjelenés: 2016. február 2.
Oldalszám: 240

Ennek a könyvnek a leírása döbbenetes! A történet főszereplője egy székhez kötözve találja magát, és egyből tudja, miért került oda, és kinek a keze van benne: a barátjáé, akinek megölte az öccsét. 
A helyzet ugyanis, hogy mindketten mindent megtennének az öccsükért - hazudnának, csalnának, ölnének...
A történet pedig arra próbál magyarázatot adni, hogy miért került Chris a székbe.



Cím: Lindsey Leavitt - Robin Mellom: The Pages Between Us
Megjelenés: 2016. február 9.
Oldalszám: 288
Moly | Goodreads

Barátságról szóló regény! 
A történet lényege, hogy a két legjobb barátnőnek eltér a órarendje, és úgy döntenek, hogy füzetekben ill. levélkékben üzennek egymásnak, ami ugyebár a regény formátumát is meghatározza (legalábbis remélem, hogy levelekből fog nagyrészt állni).
Nagyon kíváncsi vagyok, remélem egy szép, tanulságos, a barátság erejét bemutató könyvecskéhez lesz szerencsém.


Cím: Veronica Rossi: Riders
Megjelenés: 2016. február 16.
Oldalszám: 384
Moly | Goodreads

Veronica Rossi előző sorozatát a harmadik részre szerettem meg - de akkor olyannyira, hogy automatikusan listára került az új regénye is. 
Direkt nem olvastam el a teljes fülszöveget, de a főszereplő meghal, és ennek következtében különleges képességekre tesz szert. Engem már ez meggyőzött. 



Cím: Dan Wells: Bluescreen
Megjelenés: 2016. február 16.
Oldalszám: 352
Moly | Goodreads

Gondolom, egyáltalán nem meglepő, hogy ezt a könyvet a friss megjelenéseim közt találjátok. Mégiscsak Dan Wellsről van szó! Ismét csak az alapkoncepcióról van ötletem, mert nem akarok túl sok specifikumot tudni a regényről. Szóval, a könyv a jövőben játszódik, ahol szinte mindenki a nap 24 órájában online van az agyába ültetett chip segítségével. 
Egyre elterjedtebb ez a koncepció, de imádom, és akarom lehetőleg minél előbb. Bár úgy érzem, megvárom a magyar megjelenést - mintha lenne belőle, de nem vagyok teljesen biztos. Előbb-utóbb kiderül. :)


Sorozatfolytatások:

 

2 megjegyzés:

  1. Eddig nem futottam össze a Truth-tal, de most röppen is az olvasandók közé. Dan Wells meg alap. :DD

    VálaszTörlés
  2. Én is véletlenül akadtam rá, de nagyon remélem, hogy olyan jó lesz, mint a premise. *-*

    VálaszTörlés