2016. június 1., szerda

Leltár (34) 2016. május

Boldog júniust mindenkinek!
Ismét leltárt írok, pedig mintha csak tegnap írtam volna az előzőt. Nem tudom, hogyan, de ez a hónap gyakorlatilag elrepült. 
Ebben a hónapban is tartottam az átlagos mennyiséget, ami meglepett, hiszen két 700+ oldalas regényt is befejeztem.



Mielőtt azonban kitérnék arra, miket is olvastam májusban, vessünk egy pillantást a fogadalomlistámra:

1. 85 db könyv elolvasása - 39/85
2. Sorozataim számát 50-re csökkenteni - 68/50
3. 18 sorozatfolytatás olvasása - 10/18
4. 30 db angol könyv elolvasása - 9/30
5. 50 db könyvről írok bejegyzést - 31/50
6. Saját könyvek olvasottságának arányát 70%-ra felviszem (jelenleg 59%) - 61%/70%
7. 5 könyv újraolvasása - 3/5
8. Goodreads-es to-read lista első 10 könyvének elolvasása - 1/10
9. TBR listám 350 alá csökkentése - 384/350
10. 172-nél kevesebb olvasatlan könyv a polcomon. - 176/172

Igen, a TBR listám nagyon durván megnőtt ebben a hónapban, ugyanis végignéztem a friss megjelenéseket egészen októberig. Fáj a szívem, de nem adom fel, így is le fogom csökkenteni a TBR listámat!
Viszont csökken az itthoni olvasatlanok száma, és csak 4-gyel több olvasatlanom van, mint kezdtem az év elején (pedig 46 könyvet kaptam/vettem idén). *-*

Májusi olvasmányok

Ebben a hónapban nyolc könyvet fejeztem be, ami egészen szép szám! Ráadásul még újraolvasások is belefértek ebbe a hónapba, úgyhogy abszolút elégedett vagyok.
Még két bejegyzéssel tartozom májusból, amiből az egyik nagyon hamarosan érkezik is. :)

1. Kiera Cass: The One – Az Igazi 2016. április 25. → 2016. május 2.
2. Maggie Stiefvater: The Raven King 2016. április 26. → 2016. május 4.
3. Jennifer E. Smith: This Is What Happy Looks Like 2016. május 4. → 2016. május 6.
4. Amy Kathleen Ryan: Láng 2016. május 3. → 2016. május 11.
5. Anthony Ryan: A várúr 2016. április 18. → 2016. május 24.
6. Anthony Ryan: A tűzkirálynő 2016. május 24. → 2016. május 27.
7. Philip K. Dick: Figyel az ég 2016. május 24. → 2016. május 28.
8. Susan Ee: Angelfall – Angyalok bukása 2016. május 28. → 2016. május 30.

További értékelések
1. Marie Rutkoski: A nyertes átka
2. David Levithan: Egy másik nap


Aktuális olvasmányok



Megint tobzódom az aktuális olvasmányokban, de nemsokára lecsökkentem őket, az egyszer biztos! :)

Brian McClellan: Őszi köztársaság
Haladás: 45 oldal
Egyszerűen nem bírom rávenni magam, hogy befejezzem ezt a regényt. Nem állok készen arra, hogy búcsút intsek a szereplőknek... de most már muszáj lesz, azért mégsem húzhatom örökké szegény könyv olvasását.

Naomi Novik: Őfelsége sárkánya
Haladás: 33 oldal
Még nem vetettem magam bele annyira ebbe a sorozatba, de már ebből a 33 oldalból is kiderült, mennyire imádni fogom. Viszont most már tényleg rákoncentrálok a kicsikére, mert megérdemli a szeretetet.

Michelle Hodkin: The Evolution of Mara Dyer - Mara Dyer felemelkedése
Haladás: 5. fejezet
(mivel ebookban kaptuk meg, így nem tudom pontosan felmérni, melyik oldalon tartok)
Ó te jóságos ég, ennek milyen durva kezdete volt! Gyakorlatilag már az első oldalnál beszippantott, és alig várom, hogy folytathassam! Remélem, ilyen marad végig a könyv, mert akkor biztosan imádni fogom!

Kiera Cass: A koronahercegnő
Haladás: 80 oldal
Hirtelen felindulásból kezdtem el,  mivel nemsokára megyek könyvtárba, és szeretném őt is visszavinni. Eadlyn szörnyen idegesítő (ráadásul nem bírom megjegyezni a nevét...), de attól még olvastatja magát a könyv. Azért visszasírom Americát...

Tervek

Gyakorlatilag betehetném ide a múlt havi listámat, de ezúttal többet tervezek (meg másokat is)

1. Könyvtári könyv(ek)


2. Hazai friss megjelenések





3. Újraolvasások


4. További jelöltek
(említettem már, hogy rengeteg könyvet beterveztem júniusra? :D )


Annyira jól elterveztem a júniusomat, e valamiért úgy érzem, ennyit nem sikerül majd elolvasni - persze mindig okozhatok magamnak meglepetéseket. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése