2017. október 12., csütörtök

Őszi Book Tag

Már egy ideje ősz van, a meleg sálak, bokacsizmák, ijesztő könyvek és forró teák időszaka. 
Erről a blogon is meg kell emlékezni! Ehhez Arwen kínált segítséget, aki kihívott az őszi book tagre!






LEHULLOTT LEVELEK
A világ tele van színekkel. Mondj egy könyvet amin jelen van a piros a citrom és-narancs sárga.


Először is - Csöpikém eredetileg nem lett volna a kép része - aztán úgy döntött, ő igenis az lesz. Végül sikerült kutya nélkül is képet készítenem, de muszáj volt ezt betennem ide - Csöpikém aranyosabb. :) 
Egyébként két könyvet választottam ehhez a ponthoz
1. Catherynne M. Valente: The Who Raced Fairyland All the Way Home
2. Tavi Kata: Táncvarázs
- Ez utóbbi majdhogynem csalás - ennél ősziesebb könyvet nehezen találtam volna. Emellett azért is választottam, hogy elmondhassam újra, mennyire várom az utolsó részt! Azok a kis idézetek, amelyek néha felbukkannak az írónőnél... ahh, imádom őket!


KÉNYELMES PULÓVER
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv tölt el melegséggel?


Kényelmes a pulóver is, de egy puha plédbe burkolózni esténként felbecsülhetetlen. *-*
Az meglepődött bárki is, hogy Catherynne M. Valente: A lány, aki körülhajózta Tündérföldet regényét választottam? 
Szerintem senki. Csak, hogy átérezzétek - számomra ez a könyv az, ami a Harry Potter sok-sok embernek. Eddig négyszer olvastam el, de minden bizonnyal ez a szám sokkal több lesz, ahogy telnek az évek. 
És! Még a borítója is illik az őszi hangulathoz!

ŐSZI VIHAR
A szél süvít, az eső kopog. Melyik könyv, vagy műfaj lenne amit ilyen napon olvasnál?

Írtam már arról, hogy az évszakok változásával változik az is, hogy milyen műfajú könyvet szeretnék olvasni - nyáron például előkerül 1-2 könnyed realista regény, ősszel pedig a horror.
Viszont időjárás alapján nem szokott ilyen változás bekövetkezni. Úgyhogy azt mondanám, hogy az éppen aktuális olvasmányomat folytatnám - és örülnék, hogy be lehet kucizni és olvasni ilyen időben.
A tea természetesen kötelező mindezek mellé.

HŰVÖS, CSÍPŐS LEVEGŐ
Melyik rideg karakter helyébe lépnél?

Egyikébe sem - jobb szeretnék egy fluffos karakter helyébe lépni inkább.

FORRÓ ALMABOR
Melyik az a könyv ami alulértékelt?


Sokat gondolkodtam, hogy melyiket válasszam a sok-sok lehetőség közül. Mivel nem akartam ismételni magam, így egy régi kedvencemre esett a választásom - Patrick Ness: Kés a zajban regényére. Ez a kedvenc disztópia műfajú könyvem: különleges, elgondolkodtató és lelke van. Ahogy Patrick Ness összes regényének. 

KABÁTOK, SÁLAK, KESZTYŰK
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk Melyik az a könyv ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?


Amint beköszönt az ősz, első dolgom a bokacsizmák mellett a sáljaim használatba vétele. A sálak a kedvenc kiegészítőim, nagyon sokat összegyűjtöttem az évek során.
Rengeteg lehetőségem volt ehhez a kérdéshez (szóvicc, bocsi). Végül, mikor elsétáltam a könyv előtt, egyből tudtam, hogy nekem bizony ez lesz a választottam. Naomi Novik: Rengeteg regénye a tavalyi évem egyik meghatározó olvasmánya volt. Egy mesés, magával ragadó, gyönyörűen megírt történet.

Végül pedig. A tagre Nancyt hívnám ki, örök bűntársamat és barátnémat. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése