2017. november 24., péntek

Hétvégi Olvasónapló (127) homok, homok, sivatag

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne.





Csak, hogy válaszoljak az esetlegesen felmerülő kérdésre: azért ez a cím, mert sikerült 1 héten keresztül semmit sem posztolnom. *vastaps*
Pedig terveztem véleményt megosztani, de valahogy nem jött az inspiráció, erőltetett valamit pedig nem szeretnék megosztani.

Mondhatnám, hogy ehelyett rengeteget olvastam, és millió befejezett könyvem van, de nope. Ez sem történt meg. Nem nevezném a helyzetet reading slumpnak most már; egyszerűen csak inkább olvasok fanficeket, mint könyvet. És még mindig nem ment ki a szervezetemből - annyi ficem van, nyami! 

Emellett leszanáltam a könyveimet, és nekiálltam újrarendezni a könyvespolcomat. Muszáj volt, mert a helyzet mostanra tarthatatlan állapotok alakultak ki. 3 szatyornyi könyvet viszek fel az emeletre - aminek eredményeképp most lett egy kis helyem legalább a polcomon!

A héten olvastam


Ma sikerült befejeznem egy olvasmányt - annak hála, hogy buszoznom kellett.


1 nap híján 1 hónap kellett ahhoz, hogy elolvassam, de úgy örülök neki, hogy eljutottam a végére. Ráadásul annyira felhúzta az egészet. Teljesen belefeledkeztem a történetbe! Nagyszerű folytatás lett! És igen, nem tudom összeszedni a gondolataimat rendesen, de hamarosan írok róla egy hosszabb véleményt.

Aktuális olvasmányok



Simon Sebag Montefiore: The Romanovs
Haladás: 312. oldal

A Tome Topple Read-a-thonnak köszönhetően ismét előkerült a The Romanovs, és ugyan nem sokat, de haladtam vele. Még 20 oldal, és elérek a könyv feléig! Az azért számomra hatalmas előrelépést jelent.
Amúgy ebbe a történetbe is alaposan bele lehet veszni. Csak mivel annyi információ található benne, nagyon lassan tudok vele haladni. Viszont ismét beleszerelmesedtem, aminek nagyon örülök!
Ja igen, hogy hol járok itt időben. Alexander uralkodásánál (I. Sándor), valamint a napóleoni háborúk végénél.

Tervek


Még egy hét van a read-a-thonból - és a hónapból, így már nincsenek nagy terveim. Az egyik célom mindenképp az, hogy a The Romanovs-zal haladjak, mert azt év végéig akkor is be kell fejeznem. Emellé választottam az Alias Grace-t, ami egy kis változatosságot kínál, illetve illeszkedik is a read-a-thonhoz.

Amúgy valamire jó ez a mostani olvasási állapotom. Mégpedig arra, hogy csökkentsem az aktuális olvasmányaim listáját! Most már csak 3 könyv van rajta! Végre! Van fény az alagút végén?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése