2014. október 25., szombat

Őszi, összebújós könyves tag

Az elmúlt két hétben annyira elkapott az őszies hangulat. Valahogy minden úgy alakult, hogy főként az ősz szépségeit láthassam.
Bár most éppen a másik arcát mutatja, de bentről nézni sokkal könnyebb, mint megpróbálni kint túlélni. 
Mindenesetre még mindig szeretem az őszt, hiszen olyan gyönyörű, varázslatos, színes, és még a szülinapom is ekkor van. :)



Kezdjük is! A taggel a Booktube-n találkoztam, és leginkább az fogott meg, hogy a kérdésekhez tipikusan őszies dolgokat társított - amiket ráadásul nagyrészt szeretek is (sál, kötött holmik, stb.)

 1. Ropogó Levelek: A világ tele van színekkel - válassz egy könyvet, amelynek a borítóján szerepel piros/narancssárga/sárga!



 
 

Igen, nem vagyok jó ebben a válassz egyet dologban. Mindenesetre körülnéztem a könyvespolcomon, és ők szúrtak először szemet. Ráadásul így végképp minden pirosas, narancsos, sárgás árnyalatot bevontam. Bár az kicsit kellemetlen, hogy ezek közül csak James Dashner: The Scorch Trials-t és Catherynne M. Valente: A lány, aki körülhajózta Tündérföldet olvastam. ^^"

Kényelmes Pulcsi - Végre elég hideg van ahhoz, hogy viselhessük a meleg, kényelmes ruháinkat: melyik könyv éri el, hogy átjárjon a meleg, bolyhos érzés? (köszönet Gigusznak ezért a kifejezésért ♥)

 

Én általában akkor érzek így, mikor egy shipelt párosomnak közös jelenete legyen. És, ha még aranyosak is abban... akkor végem van. Ezért is jutott eszembe egyből Hannah Johnson regénye, amit még mindig annyira szeretek. 

Őszi vihar: Süvít a szél, és esik az eső - mutasd meg a kedvenc könyved vagy műfajod, amit egy viharos napon szeretsz olvasni!

Ha műfajt kellene mondanom, akkor fantasy - bár tekintve, hogy most is rossz az idő, és disztópiát olvasok... de alapvetően fantasyt olvasok. 
Ha egy kedvencemet kellene mondanom - nem tudom, nincs olyan könyvem, amit így elővennék.

Hűvös, csípős levegő: Melyik a legmenőbb karakter, akivel helyet cserélnél?

A kínos pillanat, amikor a kedvenc karaktereim vagy egy borzasztó disztópikus világban élnek, vagy komoly traumát kell feldolgozniuk. De legyen:


A kiválasztottam Cammie Morgan Ally Carter: Gallagher Girls / Cammie, a kaméleon sorozatából. Imádom őt, ráadásul igen erős, független, néha szeleburdi karakter. Aki nem mellékesen az egyik legmenőbb kém. Ráadásul Zach is ott van neki... csak mondom.

Forró almabor: Melyik alulértékelt könyvet szeretnéd, ha felkapnák?



Nagyon meghasonlottam ennél a kérdésnél, ugyanis túl sok ilyen könyv van. Viszont, mivel James Dashner könyve elég felkapott, a másik kedvenc disztópiámat választottam. Plusz, kedvenc íróm, úgyhogy támogatom őt a végletekig. És a feels... az a rengeteg érzelem!

Kabát, sálak és kesztyűk - Egyre hidegebb van, úgyhogy ideje rétegesen öltözni - Melyik a leggázabb borító, amit nyilvánosan nem szívesen mutogatsz?

Ez elvileg olyan könyv kellene legyen, ami megvan nekem, de olyan nincsen. Viszont még régebben Midorikotól kölcsönkaptam Jeaniene Frost: Karó és sírhant könyvét. És ezt bizony becsomagoltam újságpapírba, hogy a Papám még véletlenül se lássa meg. Azóta szerencsére megszereztem angolul, amivel már semmi gondom nincs.



Sütőtökkrém: Melyik a kedvenc őszi komfort ételed?

Nekem csak italom van, de az őszre és télre is vonatkozik. A Nestea-nek a szilvás verziója, amit csak
ilyenkor lehet kapni. Nem gyakran iszom, de annyira az évszaknak megfelelő hangulatba hoz. 
Bár étel is van - a sült sütőtök. Főleg, ha jó édesre sikeredik, igazán jó hangulatba tud hozni. 

Meleg tábortűz: Add tovább te is a melegét. Kiket tagelsz?

A kiválasztottaim:
Nancy (Book Heaven)
Nadine (BlueNadine's Bookshelf - te úgyis szerettél volna pár taget csinálni. ;))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése