2015. február 1., vasárnap

Leltár (18) 2015. január

Wow, ez a hónap nagyon gyorsan eltelt, nem gondoljátok?
Mondjuk lehet azért, mert kb. szabadságon voltam egész hónapban, és csak lézengtem, meg aludtam. 
Mostantól ez meg fog változni, mivel február 2-án kezdődik a tavaszi szemeszter az egyetemen. 



Kissé furcsán fog hangzani, de valamilyen szinten izgatott vagyok. Ugyanakkor félek is, mert most fogom kezdeni a gyakorlatomat, és két szigorlat is vár rám félév végén (ha minden olyan jól megy, mint a legutóbbi félévben). 
Ó, képzeljétek, nem is meséltem nektek, hogy a legutóbbi félévemet milyen jó eredménnyel zártam. Még mindig teljesen a hatása alatt vagyok, és egyszerűen nem találok szavakat. Nagyon jó lenne, ha valami hasonlót produkálnék ebben a szemeszterben is. Mindenesetre most igen nagy a motivációm, remélem, kitart a végéig. Nem szeretném elhanyagolni a tanulást - különösen ilyen fontos félévben nem.

Na, de visszatérve a könyvekre - vagy először is a fogadalmaimra. Már írtam korábban, hogy az egyetem és elfoglaltságaim miatt lecsökkentettem az eredetileg megadott számokat:

1. 60 db könyv elolvasása - 10/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 1/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 6/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 2/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása  - 0/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 2/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 0/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 2/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 2/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 6/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 3/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 56/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 0/4

Wow, egészen büszke vagyok, különösen a saját könyvek olvasottságának javulásával. Remélem, következő hónapban is hasonló eredményt érek el - igazán élvezném.

Mint láthattátok feljebb, ebben a hónapban 10 könyvet olvastam (4 magyar nyelvűt, 6 angol nyelvűt):

Rachel Vincent: Before I Wake 2015. január 1. → 2015. január 2.
Vic Parker (szerk.): Klasszikus rémtörténetek 2015. január 2. → 2015. január 5.
Scott Westerfeld: The Secret Hour 2015. január 2. → 2015. január 7.
Nita Szendrey: Hollow Creek Akadémia Évkönyv 2009–2010 2015. január 7. → 2015. január 8.
James Frey: Endgame – Toborzás 2015. január 15. → 2015. január 17.
Courtney Summers: Please Remain Calm 2015. január 20. → 2015. január 20.
Lauren Beukes: Zoo City 2015. január 11. → 2015. január 21.
Ally Carter: All Fall Down 2015. január 21. → 2015. január 24.
Elizabeth Chandler: Everlasting 2015. január 13. → 2015. január 25.
Gail Carriger: Soulless 2015. január 23. → 2015. január 30. *újraolvasás*

Amúgy ezzel a hat bejegyzéssel összes 99 olyan értékelés van blogon, ami csak itt jelent meg (a többit még régebbről, a FV_Volumes időszakból hoztam át), úgyhogy következő hónapban átlépem a 100-at - valószínűleg a Zoo City-vel.

Aktuális Olvasmányok


 Sarah J. Maas: Üvegtrón. Most már be fogom fejezni, és igyekszem azzal a lendülettel folytatni is a sorozatot. Bár jelenleg csak két része van meg, úgyhogy a harmadik még várat majd magára. Jelenleg a 278. oldalon tartok, ez GR szerint 51%.

Gayle Forman: I Was Here. Kisebb meglepetésként ért, hogy NA regény. Viszont legalább lehetőséget kínál arra, hogy újra próbálkozzam ezzel a kategóriával (2015-ös terveim közt szerepelt). Kissé tartok tőle, mert a kritikák szerint igen klisés, és csak az érzelmi mélysége mentette meg. Amit viszont én nem érzek egyelőre. Mondjuk még csak a 38. oldalon (13%) tartok, sok idő van még a kibontakozásra.

Rachel Vincent: With All My Soul. Igen, eljutottam a Soul Screamers / Sikoltók sorozat utolsó kötetéhez is. Sőt, igazából most is azt olvasom, úgyhogy valószínűleg ő lesz február első olvasmánya. Most a 94. oldalon járok (25%).

Miket tervezek olvasni?

Múlt hónap egész jól sikerült, ha a tervezést nézem: 7 könyvet az előre összeállított listáról olvastam el. Éljen! *.* FB-re már raktam ki képet néhány tervemről, de most jöjjön a teljes lista, amiről szemezgetni fogok:

Sorozatfolytatás projekt
FTT-t kiszedtem innen, időre van szükségem, hogy képes legyek folytatni. Januárban kihúztam Elizabeth Chandler: Angyali szerelem, illetve Scott Westerfeld: Csúfok sorozatát. Mindkettőből 1-1 kötet van, úgyhogy február igencsak a sorozatzárók hónapja lesz. :)



A mindenképp szeretném csoport
Buglyó Gergő sorozatát szeretném maratonoztatni, így ebben a hónapban egy kis Szürke vér újraolvasás következik.
Andrew Smith: Winger könyvét Ryantől kaptam kölcsön, és nagyon érdekel, miért kapott ekkora hypet.
Elizabeth Scott: Heartbeat pedig Nancyvel való közös olvasmányunk. Bár ő már olvasta, csak én halogatom itt nagyban a drága olvasását.





Friss megjelenések projekt
Tettem egy olyan fogadalmat, hogy idén több friss megjelenést fogok olvasni. Januárban kettőt sikerült is olvasni, úgyhogy szeretném ezt a jó szokást megtartani a továbbiakban is. Legszívesebben mindegyik szépséget olvasnám most azonnal.


 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése