2015. február 27., péntek

Hétvégi Olvasónapló (31) Mikor felér a hype-hoz

Most spoilereztem el magamnak Kiera Cass: The Selection sorozatának végét, és damn, úgy örülök! Végre motivációt érzek arra, hogy folytassam a sorozatot. :)


"– Biztos, hogy jól vagy?
Sóhajtottam.
– Egyszerűen csak szeretnék egy nagy adag önsajnálatban fetrengeni, Daniel. Nem lesz semmi bajom." - Most olvastam a Mara Dyert, és rájöttem, hogy ezzel az idézettel simán összefoglalhatom a múlt heti hétvégi olvasónaplót. Szóval ezen a héten nem csinálok ilyet, inkább nézzük, milyen könyvekhez is volt szerencsém. :)


A héten Buglyó Gergely: Oni - Szürke vér könyvét olvastam el. Hétfőn a vonaton eljutottam 280. oldalig, és természetesen a végecselekménynél kellett ismét beérnünk. Úgyhogy csak ma sikerült befejeznem a maradék néhány oldalt - szintén a vonaton.

Onin kívül hazaúton ismét elővettem Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer - Mara Dyer eszmélése könyvet, és újabb 30%-ot haladtam vele. Most épp 67%-nél tartok...
Ha továbbra is ilyen kiemelkedő lesz, nagy kedvenc lesz. Már így is imádom, úgyhogy csak tartsa ezt a szintet.

Főlista:



Pótlista:


 Joe Abercrombie: Half a King - Az uralkodó. Amint befejezem Michelle Hodkin könyvét, ennek a szépségnek fogok nekiállni.

Scott Westerfeld: Extras. Befejeztem Buglyó Gergő könyvét, nincs itthon a Szél neve... ő az itthoni könyvtáram következő darabja. Furcsa lehet, hogy miért is kell nekem még egy könyv, mikor ott vannak az e-bookjaim. Azon túl, hogy fura vagyok, szeretem, ha van egy papírkönyvem, mert amikor megyek valahova, nem szívesen cipelem Stilest. Amúgy is februárra terveztem ezt a sorozatzáró drágát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése