2016. január 16., szombat

Top 10 (16) 2015-ös megjelenés, amit olvasni szerettem volna, de nem sikerült

Ismét egy szégyenletes Top 10-es listát hoztam, amelyben azokat a könyveket mutatom be, amelyek tavaly jelentek meg, nagyon-nagyon szerettem volna olvasni...
De nem tettem.
És igen, végre egyszer listába is tudom szedni őket, mert biztosra tudom, melyik a legrosszabb nem olvasásom...




De haladjunk a 10. helytől felfelé:



10. Renée Ahdieh: The Wrath & the Dawn
Ok: Óriási hype övezi ezt a könyvet, sőt én is beleolvastam már, és nagyon tetszett az a fejezet. Ennek ellenére a mai napig nem jutottam el oda, hogy ténylegesen elolvassam. Pedig nem ártana már. Amúgy azt csodálom, hogy idehaza még nincs kiadója (vagy van, csak jól titkolják). 



9. Neal Shusterman: Challenger Deep
Ok: Ugyan csak idén olvastam először Mr. Shustermantól, de a könyvei már évek óta a TBR listámon szerepelnek. A Challenger Deep pedig különösen érdekelt, hiszen hozzá közel álló témáról ír, és úgy gondolom, igen érzelemgazdag stílusban.



8. Danielle Paige: The Wicked Will Rise
Ok: A Dorothy Must Die 2014-ben az egyik kedvenc olvasmányom volt, ráadásul a függővége miatt alig vártam, hogy megjelenjen a folytatás. Aztán megjelent, és telt az idő, én pedig nem olvastam... Ebben közrejátszott az is, hogy vártam az első rész magyar megjelenését, ami nem történt meg tavaly. Nos, idén még mindig pótolhatom még az utolsó rész megjelenése előtt.



7. Soman Chainani: The Last Ever After
Ok: Igen, ez egy ilyen poszt lesz, ahol a sorozatfolytatások szerepelnek. A TLEA-nál súlyosbítja a helyzetet, hogy sorozatzáró is egyben. A második résznek komoly függővége van szintén, ami miatt minél előbb olvasnom kellett volna az utolsó részt. Decemberben neki is álltam, egy fejezetet elolvastam, de annyi minden történt abban a hónapban, hogy inkább hagytam. Majd egy békésebb időben.



6. J. R. Johansson: Mania
Ok: Ugyanaz a helyzet, mint az előző könyvnél. Viszont úgy érzem, hogy újra szeretném olvasni az 1-2. részt, mielőtt befejezem a sorozatot. És akkor már megvárom a magyar megjelenést, és úgy fejezem be a sorozatot. Remélhetőleg, idén megjelenik.



5. Susan Ee: End of Days
Ok: ÚÚÚGY SAJNÁLOM, PENRYN! Alig vártam, hogy megjelenjen ez a kötet, de pont májusra esett, mikor zárószigorlataim voltak, és semminek nem tudtam örülni, ami körülöttem történt. Így végül elmaradt ennek a résznek az olvasása is. Emiatt úgy döntöttem, hogy újraolvasom szintén az 1-2. részt, és magyar megjelenéskor elolvasom az utolsó kötetet is. Nagyon kíváncsi vagyok a befejezésre, még ha elég vegyes véleményekkel is találkoztam eddig. Imádni akarom!



4. Victoria Aveyard: Vörös királynő
Ok: Megint ugyanúgy fog kezdődni, mint az eddigi leírások, de ennél is alig vártam a megjelenést, aztán valahogy elmaradt. Nem tudok magyarázatot arra, miért nem olvastam el... viszont idén is a várólistámon van, most már a szintén gyönyörű magyar kiadásban.



3. Courtney Summers: All The Rage
Ok: Tavalyelőtt ismertem meg az írónőt, de egyből levett a lábamról a csodálatos írásmódjával, karakterábrázolásával és történetvezetésével. Épp ezért úgy szerettem volna olvasni az All The Rage-t is tőle. Viszont tudom, hogy nem lesz vidám történet, és erre fel kell készülni lelkileg. Remélem, idén már sort kerítek rá.



2. Patrick Ness: The Rest of Us Just Live Here
Ok: Most jön a süllyedős rész... miért van az, hogy Mr. Ness új könyve még mindig a TBR polcomon van? Nincs rá indokom, de ezen változtatnom kell. Olvasni és imádni akarom az új könyvét - főleg, hogy most már csodálatos keménykötésben is megvan Ryanitonak köszönhetően!


És akkor következzen az első helyzet, ami szerintem egyáltalán nem meglepetés...



1. Dan Wells: Az ördög egyetlen barátja
Ok: Kellenek még ide indokok? Idén olvasni fogom... nincsenek kifogások. :)


Nos, ez lett volna a 10 2015-ös könyv, amit szerettem volna olvasni, de végül nem került rá sor. Persze még vannak jelöltek, de azok általában olyan sorozatok, ahol több résszel le vagyok maradva (khm. Marissa Meyer: Winter).
Legszívesebben most nekiállnék mindegyik könyvnek ezen a listán, de most még tartom a nem-olvasok-50-könyvet-egyszerre fogadalmat. 

Nektek melyik az a könyv, amit nagyon szerettetek volna elolvasni tavaly, de végül nem került sor rá?

8 megjegyzés:

  1. Nekem az Illuminae (Amie Kaufman, Jay Kristoff) volt ilyen. :D Remélem, hogy idén végre elolvasom... :)

    VálaszTörlés
  2. Most teljesen ledöbbentem, hogy nem olvastad még az End of Days-t.o.O Teljesen abban a tudatban éltem, hogy már túl vagy rajta.
    Egyébként nekem az All We Have Is Now maradt ki (sok egyéb más mellett) Lisa Schroedertől, nagyon szerettem volna olvasni, de mégsem jött össze.

    VálaszTörlés
  3. Illuminae-ről sok jót hallok, ráadásul olyan érdekes a formátuma. Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni. :)

    Nancykém, hát látod... nem jutottam el oda, ami szégyenletes. De most újraolvasás után!

    VálaszTörlés
  4. Nem szégyenletes az, csak jött más, ahogy az lenni szokott! :)

    VálaszTörlés
  5. A Vörös királynő rám is vár, de egyszerűen nincs időm olvasni :/
    A the wrath&the dawnt meg minél hamarabb kezd el, mert szerintem zseniáis! :D
    Khalid <3

    VálaszTörlés
  6. Egyszer tartunk egy közös olvasást neki! Mondjuk én pont februárra terveztem, hopika. :D
    Ne kínozz!! Az ACOTAR-ral is ezt csinálod, most ezzel is? :P Ez bosszú a Nielsenért, tudom én! :D

    VálaszTörlés
  7. Nem bosszú, bár lehetne :D Én is februárra tervezem a vörös királynőt :D az ACOTARt meg el kell kezdened! Tamliiiiiiiiiiiiiin, olyan fangörcs van rajtam, amikor előveszem, hogy tuti hülyének néznek, amikor tömegközlekedem xD

    VálaszTörlés
  8. Előbb a Vörös királynő, amit akkor akár olvashatnánk is együtt. *.*
    Jaj, jaj, Tamlin megint egy szerelem lesz ezek szerint... csak úgy nő a hárem.

    VálaszTörlés