2013. október 31., csütörtök

Leltár (3): 2013. október

Ebben a hónapban felettébb fontos dolgok történtek velem és a bloggal. Egyrészt én 23 éves lettem, a blogon pedig megjelent a 100. bejegyzés (Soman Chainani: The School for Good and Evil) *cheers* Úgyhogy mondhatni, felettébb ünnepi hangulatban telt ez a hónap.



Friss dolgok a blogon

1. Az állandó rovatok közül a leltár, a friss megjelenések és a lazy egységes képet kapott. Juppi.
2. Lett a blognak FB-oldala, ahova kirakhatom a blogbejegyzést nem kapó dolgokat is. :) Yaay!

Olvasmányaim
Ebben a hónapban a szakirodalmak nélkül 8 könyvet sikerült elolvasnom - ami kevesebb mint szeptemberben, főleg az egyetem miatt, de ennél jóval kevesebbre számítottam.

1. Nalini Singh: Angyali szárnyalás (3/5)
2. Nalini Singh: Angyalkard (4/5)
3. John Boyne: A csíkos pizsamás fiú (3,5/5)
4. Lang Leav: Love & Misadventure (5/5)
5. Ally Condie: Reached (2/5)
7. Nalini Singh: Angyalárny (3,5/5)
8. Becca Fitzpatrick: Finale

Sajnos néhány könyvet ideiglenesen félbe kellett hagynom, amelyekért majd megszakad a szívem. Ráadásul, ahogy láthatjátok, ebben a hónapban egyik könyv sem nyerte el igazán a tetszésemet, a borítójuk sem volt különleges, úgyhogy októberben nincsen "hónap könyve" és "hónap borítója" rovat. Viszont novemberben... az olvasmányaimat elnézve, ott leszek a bajban.

Pótlásaim
Felettébb haladok - már alig várom, hogy teljesen up-to-date legyek! :)


Jelenleg olvasom
Becca Fitzpatrick: Finale-ját már augusztus 8-a óta olvasom, de még mindig csak 30%-ig jutottam el.
A listában határozottan Victoria Schwab: Vicious könyve tetszik a legjobban.
Cassandra Clare: Elveszett lelkek városát szintén imádom, de ez nagyban köszönhető a Malec szálnak, Simonnak, és a ténynek, hogy Ms. Clare-től ez volt az első sorozat, és elfogult vagyok.


 


Tervben van
Azért valljuk be, ebben a hónapban remek arányt értem el! 3-ból 2-t elolvastam. Úgyhogy most is ilyen biztonságira megyek. :)

 

2 megjegyzés: