2016. szeptember 9., péntek

Hétvégi Olvasónapló (75) Az acél imája

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne.





Elcsábultam! Nem terveztem mostanában könyveket venni, hiszen közeleg a szülinapom, majd akkor talán kapok néhány gyöngyszemet - meg amúgy is bőőőven van még mit olvasnom a saját listámról. Viszont az Agave kiadó ingyenesen szállítja ki a hétvégén beérkezett rendeléseket, és ahh... nem tehetek róla, ott lehet legolcsóbban kapni a könyveket (25% kedvezmény szerintem egész jó).
Ennek örömére a fél napos dilemma után 3 könyvet rendeltem - ebből kettő regényt én magam, a harmadikat pedig szülinapomra kapom meg.
Ők lennének az új lakók:
1. Philip K. Dick: Várjuk a tavalyi évet
2. Philip K. Dick: Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal?
3. Szép álmokat! színező
Igen, igen, növekszik a PKD kollekcióm - szépen, fokozatosan. 

Amúgy összeállítottam a szülinapi kívánságlistámat is, ha már így szóba került idehaza. Kíváncsi vagyok, melyik könyvet kapom meg ezek közül:


Nem valami hosszú lista, de a kívánságlistámon jó pár sorozatkezdő kötet is van, de most épp nem szeretném egy újabb sorozat köteteit gyűjtögetni. Amúgy szerintem még fog bővülni ez a lista, pláne, ha októberre megjelenik Dan Wells új regénye idehaza.

A héten olvastam


Soman Chainani: Itt nincsenek hercegekről már olvashattok is bővebb véleményt!

Beth Revis: A World Without You az a regény, amit még fel kell dolgoznom, mielőtt írnék róla. Nagyon tetszett, kiváló mű lett. 

Kerstin Gier: Silber - Az álmok második könyve is annyira, de annyira jó volt! Tartotta az első rész szintjét, ráadásul annyi shipes pillanat volt benne - úgy imádtam az összeset. Nagyon kellett amúgy Beth Revis könyve után egyébként, mert az teljesen kikészített. Ez pedig mint egy Napsugár, olyan hatással volt rám.

Aktuális olvasmányok


Jennifer A. Nielsen: The Scourge
Haladás: 113. oldal
Imádom, imádom és imádom! Amint végzek a Csernobili imával, neki is állok és befejezem, mert annyira fantasztikus és csodálatos és totális extázis! *-*

Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima
Haladás: 167. oldal
Nem is tudom, mit mondhatnék - annyira borzalmas vallomások és emberi tragédiák kaptak benne helyet. Némelyiket nem bírom egyszerűen feldolgozni - nem bírom elfogadni, hogy valójában megtörtént.

Tervek

  
 
 

Jövő hétre két friss megjelenést szeretnék folytatni, hiszen 20-án megjelenik két olyan könyv, amire azonnal lecsapok - úgyhogy addigra jó lenne befejezni ezeket a cukorkákat.
Emellett két Blogturnés könyv is tervben van - Sarah J. Maas és Amy Harmon regénye. Mindkettőről csodás dolgokat hallottam, így izgatott vagyok!
Végül pedig Richard Morgan: Az acél emléke, amivel már haladtam, de nem annyit, hogy szóra méltassam. Ezen akarok változtatni jövő héten.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése