2016. szeptember 13., kedd

Top 10 (22) Ősz kucizós tervek

Emlékeztek arra, amikor tavasszal sikerült mint a tíz jelöltemet elolvasni?
Túl szép volt, hogy kitartson, így a nyári listáról alig olvastam el könyveket. 

De nem adom fel, ősszel ismét törekedni fogok a 10/10-es teljesítésre!
Addig is nézzük, hogyan telt a nyár olvasói szempontból!



A három hónap alatt összesen 32 regényt fejeztem be, ami közül 8 újraolvasás volt. Így 6 könyvvel olvastam többet, mint tavasszal (és így se fért bele az a 10, amit elterveztem.

Hónapokra lebontva:
Június: 12
Július: 11
Augusztus: 9

Az a furcsa, hogy július, de legfőképp augusztus első felében nem is olvastam semmit. Azért így is jól felhoztam! :)

A teljesítések:

1. Paul Tremblay: Szellemek a fejben ✓ 
2. Rick Yancey: The Infinite Sea x
3. Neil Gaiman: Csillagpor ✓ 
4. Neil Gaiman - Michael Reaves: Köztesvilág ✓ 
5. Scott Hawkins: Az Égett-hegyi könyvtár ✓ 
6. Kiera Cass: The Crown x
7. Benjamin Alire Sáenz: Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe x
8. Amy Harmon: Arctalan szerelem x (szeptemberben olvastam el)
9. Kevin Hearne: Hounded x (félbehagytam)
10. Erika Johansen: Tear királynője x

És végül nézzük az őszis kucizós terveket:

    

    

    


Úúúú, nagyon tetszik ez a listám, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy mind a 10 gyönyörűség sorra fog kerülni (egyetlen akadály, ha csúszik véletlen 1-1 könyv megjelenése, de reméljük, ez nem következik be).
Olvasásra fel! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése