2016. szeptember 16., péntek

Hétvégi Olvasónapló (76) A tövisek emléke

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne....





Végre, végre, végre lecsökkentettem az aktuális olvasmányaim számát 2-re. Igen, KETTŐRE. Ezt nevezem én haladásnak. Mondjuk ebben közrejátszott, hogy két könyvet félbehagytam.
Ebből az egyik A. G. Howard: The Architect of Song, aminél szimplán elvesztettem az érdeklődésemet; a másik pedig Tahereh Mafi: Furthermore. Itt már több okom volt a félbehagyásra, amely közül a legnagyobb az írásmód. Ráadásul olvastam én már milliószor jobbat is (khm. Catherynne M. Valente Tündérföld sorozata - csak ajánlani tudom, igazi gyöngyszem!). Már az is mutatja, mennyire nem ragadott magával ez a könyv, hogy folyamatosan a Valente könyvhöz hasonlítgattam, pedig én nem szoktam ilyenekkel foglalkozni alapvetően. Azt hiszem, most már feladom az írónővel való barátkozást, egyszerűen nem vagyunk összehangolva.

Jaj, képzeljétek, hétfőn megérkezett az Agaves csomagom, amiről elfelejtettem képet csinálni, de annyira gyönyörűek! Nem láttam még élőben az Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal-t és a Szép álmokat!, így tátva maradt a szám, mikor kibontottam őket! Gyönyörűségesek!
Ráadásul az, hogy kaptam új színezőt, motivált arra, hogy foglalkozzak a meglévőkkel, így befejeztem egy újabb képet a Csendes óceánban, és el is kezdtem egy újabbat.


Ő lenne az. Kicsit színes, de most annyira jó szuperszínes dolgokat kreálni. Az új kép jelenleg rózsaszín-zöld színben készül... na abból mi lesz a végén! :)


A héten olvastam

    

 Amy Harmon: Arctalan szerelem
Határozottan pozitívan csalódtam ebben a könyvben, habár miután befejeztem, fogalmam sem volt, hány csillagot adhatnék rá. Aztán, mikor még befejezés után is olvasni akartam még és még és még, tudtam, hogy ez öt csillagos csodácska (még ha akadtak is pici gondok vele).

Szvetlana Alekszijevics: Csernobili ima
Megviselt. Nem is tudok róla nyilatkozni, de tanulságos olvasmány volt.

Jennifer A. Nielsen: The Scourge
Új kedvencet avattam! Imádtam olvasni, így a könyv 70%-át egy délután olvastam el. Igazán letehetetlen kategóriás könyv, ami megérdemli a sok-sok olvasást és szeretetet. Egyszer beszerzem majd szép keménykötésben. :)


Aktuális olvasmányok

  

 Még egyik könyvből sem olvastam valami sokat (mindkettőnél kb. 10%-nál járok), de mindkettő igazán megnyerő! Sarah J. Maas ha így folytatja, végre megnyer magának.


Tervek

    



1. Danielle Paige: Stealing Snow vs. Kendare Blake: Three Dark Crowns
Mindkét könyv kedden jelenik meg külföldön; mindkettő megjelenését nagyon várom, így nem tudok egyelőre dönteni, melyiket is kezdjem el először. Lehet Kendare Blake lesz a befutó, mert tőle régebben olvastam (Anna Dressed in Blood sorozatot még anno).

2. Marie Lu: The Rose Society
Október 11-én jelenik meg a sorozat zárókötete, én pedig szeretném addigra felhozni magam. Szerencsére nagyon izgalmas volt az első rész, úgyhogy várom, hogy belekezdhessek.

3. Chris Beckett: Sötét éden
Beleolvastam most a könyvtári könyveimbe, és a Horzsolásokon és ezen kívül a másik kettő elvérzett. A másik ok, amiért ezt választottam, hogy nem tudom, előjegyezte-e valaki, így szeretném szerdáig elolvasni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése