2014. január 22., szerda

Várólistára (5): Danielle Paige: Dorothy Must Die

Imádom az Óz-t. Imádom a Wicked musicalt. Azt hiszem, innentől egyértelmű, miért is került automatikusan várólistára Danielle Paige: Dorothy Must Die regénye.

Várható megjelenés: 2014. április 1.

Nem akartam ezt. Nem akartam hős lenni. Viszont, ha egy tornádó szó szerint felforgatja az egész életed, nincs más lehetőséged, mint hagyni, hogy magával ragadjon.
Természetesen olvastam a könyveket. Láttam a filmeket. Ismerem a dalt a szivárványról és a boldog kis kékmadarakról. Azt azonban egyáltalán nem hittem, hogy Óz ilyen lesz. Hogy létezik egy hely, ahol a Jó Boszorkányokban nem lehet bízni, a Gonosz Boszorkányok a jófiúk, és a szárnyas majmokat lázadásért kivégezhetik. Viszont a sárga köves út még mindig megvan - bár elég megviselt állapotban.
Mi történt?
Dorothy. Azt mondják, visszajutott Ózba. Azt mondják, a hatalom a fejébe szállt. És most senki sincs biztonságban.

Amy Gumm vagyok - a másik lány Kansasból.
A Gonosz Lázadók Rendje tagja vagyok.
Harcra képeztek ki.
És küldetésem van:
Eltávolítani a Bádogember szívét.
Ellopni a Madárijesztő eszét.
Elvenni a Gyáva Oroszlán bátorságát.
Akkor, és csak is akkor - Dorothynak meg kell halnia!
Imádom ezt a fülszöveget, imádom a küldetést és imádom, hogy egyetlen pasi sem jelenik meg a fülszövegben, és a történetre koncentrálunk. Nagyon szeretném, ha a könyv is ilyen lenne, mert akkor hatalmas szerelem lesz. És, ha a karakterek (Dorothyn kívül, mert ő ugye "kissé" megváltozott) karakterhűek maradnának - de nem merek túl sokat kérni. 
Április 1-je, hol vagy?


1 megjegyzés: