2014. november 21., péntek

Hétvégi Olvasónapló (20) Az arkangyal mérge

A kínos pillanat, amikor úgy csökkented az aktuális olvasmányaid számát, hogy kiveszed a könyveket, amikhez 2+ hónapja hozzá sem nyúltál.



Igen, az Üvegtrón után most J. R. Ward FTT sorozatának 6. részét töröltem az aktuális olvasmányaim listájáról. 
Igen, ennyit arról, hogy a két sorozatommal haladok... de a Soul Screamers-ből legalább már csak két rész van hátra, nem úgy, mint az FTT-ből. Azzal egy örökkévalóságot el fogok szórakozni biztosan. 

Persze nem csak félbehagytam könyveket, hanem egyet sikerült is befejeznem - és még poszt is került fel róla, aminek külön örülök. 
Amúgy igen motiváló volt a múlt heti panaszáradatom, mivel 3 értékelést írtam múlt hét óta. :) Nos, ez a szám növekedni fog, mert holnapra tervezek egy bejegyzést, jövő héten pedig 2 blogturném is lesz (igen, erről beszéltem múlt héten).

Ezen a héten amúgy nem sokat tudtam az olvasással foglalkozni, mert egyre többet kell tanulnom, és erre egyre kevesebb időm van, úgyhogy igyekszem minden időmet ezzel tölteni. Viszont hamarosan vége lesz! (3 hét...3 hét) :)

De nézzük a főlistát: 



Sajnos ezen a héten sem sikerült haladnom Nalini Singh: Archangel's Shadows könyvével, de a Poison Princess után igyekezni fogok, hogy befejezzem - már nincs olyan sok hátra, úgyhogy. 

Viszont Kresley Cole: Poison Princess könyve... te jóságos ég! Annyira, de annyira, de annyira imádom! Most tartok 25%-nál benne, és szerelmes vagyok. Azt hiszem a legtökéletesebb alkalmat találtam arra, hogy elolvassam.


A Pótlistán pedig a következő regények lesznek:




Közérdekű közlemény: Jövő héten csütörtökön lesz a rovat, ugyanis 11.28-án turnézom Kresley Cole: Poison Princess könyvével. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése