2014. november 27., csütörtök

Hétvégi Olvasónapló (21) Arkangyal 2.0

Ezt a hetet igen sikeresnek érzem olvasás terén. Habár csak 1,5 könyvet fejeztem be, ez nagyon jó eredmény így a félév végére. :)
Bár... a héten még két könyvet tervezek befejezni, meglátjuk, hogy sikerül.







A múlt héten Kresley Cole: Poison Princess - Méreghercegnő könyve volt terítéken, amit hétfőn be is fejeztem. Holnap ki is kerül róla az értékelésem, azért is ma van a hétvégi olvasónapló ideje.

Ezen kívül elkezdtem Debra Driza: MILA 2.0 könyvét, ami kissé a várakozáson alul teljesített jó ideig. Szerencsére tegnap volt lehetőségem egy kicsit olvasni, és végre beindultak az események (40%-nál). Úgyhogy már előre tanácsolom mindenkinek, hogy türelem. 

Most már fel sem merem rakni Benyák Zoli könyvét, mert annyira nem lesz esélyem elolvasni. És azt a könyvet szeretném a végletekig kiélvezni különben is.  Egyébként már csaltam, és beleolvastam (50 oldalt) - Annyira csodálatos volt! Ezért is szeretném


Főlista:

 Archangel's Shadows-zal ismét semmit nem haladtam, ami szomorú... főleg, mert nincs is rá érkezésem, hogy haladjak vele.

Pótlista:



Úúúú, annyira, de annyira izgatott vagyok mindkét könyvet illetőleg! Lauren Beukes-től még nem olvastam (bár a Zoo City már nagyon várja a lehetőséget), de csupa jókat hallottam róla.

Cassandra Clare + Holly Black pedig alapvető! Akarom őket!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése