2015. március 20., péntek

Hétvégi Olvasónapló (34) Újabb extáziskönyv a láthatáron!

Lassan, de biztosan haladok az olvasással, aminek nagyon örülök. 
Emellett hamarosan vége lesz a tanítási gyakorlatomnak, és talán valamennyivel több szabadidőm lesz, mint jelenleg.




Múlt héten belehúztam kicsit az olvasásba, és szombaton befejeztem a Jennifer A. Nielsen: A hamis herceg könyvét. Nagyon imádtam, alig várom, hogy áradozhassak róla kicsit bővebben! 

Az elmúlt héten két bejegyzést is sikerült írnom - mindkettő YA high fantasy, mindkettő azonos csillagozást kapott, ám mégis nagyon különbözőek tartalmilag.

Fő Lista:


 Teri Terry: Mind Games. 63%-nál tartok - igen, a múlt heti ígéretemet be is tartottam, és végre nekiálltam szegény könyvecskének. Igazából jóféle, de most először érzem úgy, hogy inkább sorozatot kellett volna készítenie. Túl sok mindent akar, és ezért nincs igazán semmi kidolgozva.

Brian McClellan: Vérrel írt ígéretek. A drágámat ma kezdtem el. Habár csak az első fejezetet olvastam, SZERELMES VAGYOK. Örülnék újra egy extázist okozó fantasynak.

Scott Westerfeld: Extras. Drágámat levittem magammal Pécsre múlt héten, és azóta is ott van az ablakpárkányomban. Szeretném kiolvasni a közeljövőben, mert már majdnem a felénél tartok.

Pótlista



Na essünk túl rajta...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése