2015. március 8., vasárnap

Top 10 (8) könyv, amelyet magammal vinnék D-vitamin szerzésre

Először is boldog nőnapot mindenkinek! Remélem, mindenki hasonlóan boldog, hiszen milyen csodás időt kaptunk erre a napra!
Egyszerűen imádom a Napsütést, hogy kinyithatom az ablakomat, és hallgathatom a madarak csiripelését. 
(Nagyon idillikus állapot - de ez az egyik legcsodásabb a tavaszban.)
Hasonlóan csodálatos a tény, hogy ismét kezdődhet a kinti olvasás.
Úgyhogy jöjjön a tíz könyv, amivel tavasszal kényeztetem magam.




A téli listáról elolvasott könyvek számával abszolút elégedett vagyok. Nem sikerült 100%-ra, mert ismerjük be, nálam az nem működik úgy általánosságban. 

Téli olvasási statisztikám:
Összes: 28
Angol nyelvű: 12
Magyar nyelvű: 16

Őket olvastam el a téli listámról:


Igen, Dearies, 6, azaz HAT könyvet elolvastam a tízes listámról! Egy álom vált valóra leginkább. 

Ennek örömére nézzük a tavaszi listát (ahol nem nézem a két aktuális olvasmányomat):



 
 
 


Most 5-5 arányban oszlanak meg az olvasnivaló (Sweet Reckoningot magyarul fogom olvasni), úgyhogy egész kiegyenlített a mező. 
Tetszik, hogy a listába 3 sorozatzáró kötetet is csempésztem, még ha 4 sorozatkezdő is van (legalább haladok Gigusz kihívásával). Szerepel a listán az idei év egyik legjobban várt könyve, a The Wicked Will Rise - akarom, akarom, akarom minél előbb.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése