2015. november 1., vasárnap

Leltár (27) 2015. október

Helló Dearies!
Újabb hónap ért véget, és egyre közelebb kerülök az egyik legfontosabb határidőmhöz.
Októberben is rengeteg esemény történt velem, ami miatt az őszi szünetig gyakorlatilag nem is volt lehetőségem olvasni. Viszont ebben az egy hétben pótoltam mindent, amit csak tudtam, és készen állok a novemberre is.




Mielőtt rátérnék az olvasmányaimra, hadd ajánljak nektek két albumot: Sixx A.M.: Heroin Diaries Soundtrack-je az együttes alapítótagjának regénye, a Heroin naplókhoz készült gyönyörűség; és Shinedown: Threat to Survival, ami a banda legújabb albuma. Egyszerűen imádom mindkettőt, csodálatosan sikerültek.

Ó, és képzeljétek, indulok NaNoWriMo-n! Ha ti is részt vesztek és szeretnétek, nyugodtan vegyetek fel ott is (abstractelf néven vagyok ott is fent :)).

De térjünk is rá a könyvekre, azok közül is először a fogadalmaimra:


1. 60 db könyv elolvasása - 91/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 11/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 27/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 9/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása - 8/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 12/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 17/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 25/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 12/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 56/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 24/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 59/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 1/4

Visszaesett 59%-ra az olvasott könyveim aránya! Több könyvet is kaptam ebben a hónapban, és bizony ez lecsökkentette az arányszámot - viszont novemberben elolvasom többségüket, kezdve Dan Wells szépséges, új regényével!
És nézzétek, már csak egyetlen sorozatot kell befejeznem, hogy teljesítsem az idei kihívásomat! Fogalmam sincs, ez meglesz-e, de igyekezni fogok! :)

Olvasásaimat tekintve úgy tűnik, beálltam a 7 könyv/hónap megoldásra, mert ismételten ennyi regényt sikerült befejeznem. Viszont, ha megnézitek, ebből hármat az őszi szünet adta egy hétben olvastam el. Ezek után aggódom, novemberben mi lesz. Mindenesetre hét regényt megint beterveztem.

1. Claire North: Harry August csodálatos élete 2015. szeptember 26. → 2015. október 4.
2. Andy Weir: A marsi 2015. szeptember 28. → 2015. október 9.
3. Robin LaFevers: Halandó szív 2015. szeptember 9. → 2015. október 12.
4. Jandy Nelson: Neked adom a napot 2015. október 9. → 2015. október 14.
5. Jennifer A. Nielsen: The Shadow Throne – Az Árnytrón 2015. október 17. → 2015. október 26.
6. Kerstin Gier: Silber – Az álmok első könyve 2015. október 26. → 2015. október 27.
7. Mary E. Pearson: Az árulás csókja 2015. szeptember 27. → 2015. október 29.

 Egész szép számban készült bejegyzés is az olvasott könyveimhez. Csupán Az árulás csókjához tervezek még posztot, az viszont november 5-én fog kikerülni a blogra (spoiler: imádtam!).

Viszont pótoltam is:
Rachel Hawkins: Demon Glass - Démonüveg

Még hat bejegyzésem van, és teljesen up-to-date leszek! Haladok, ennek pedig nagyon örülök. :)

De ugorjon, és nézzük meg, milyen fincsiségeket olvasok jelenleg:


 Van, ami örök... mint például Stephanie Oakes: The Sacred Lies of Minnow Bly regénye az aktuális olvasmányaim közt. Imádom a regényt, de valamiért nem jutok a végére. Talán novemberben sikerül! Azért persze haladtam vele, és majdnem a felénél tartok. Előbb-utóbb meglesz ez, érzem én.
Két pszichothriller-krimi is került a kínálatba: Marisha Pessl: Éjszakai mozi szép nagy darab, és szegénnyel kissé lassan tudok csak haladni. Viszont kíváncsi vagyok, mi lesz belőle a végén.
M. J. Arlidge: Ecc, pecc regénye hasonló kategória, csak vele gyorsan haladok előre. Ezt tegnapelőtt kezdtem el, de már 100 oldalt le is tudtam belőle. Érdekes és elgondolkodtató regény.

Azért annak örülök, hogy nagyrészt cserélődnek az aktuális olvasmányaim, és nem csak felhalmozok itt.

Végül nézzük meg, milyen terveim vannak novemberre - mert azok vannak szép számmal! De még milyen gyönyörű tervecskék. Két csoportba szedtem az aktuális TBR könyvecskéket:

a.) Sorozatfolytatások:

 

b.) Nem sorozatok. Úgy nézem, főleg realista regények:




Ugye, milyen csodálatos regényeket választottam be?! Azt sem tudom, melyikkel kezdjem, mert mindet egyszerre akarom. Ó, egyébként úgy tűnik, ez a Maxim hónapja lesz, tőlük három regény is szerepel a listában.

Végül pedig minden Dearienek csodás novembert! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése