2016. május 28., szombat

Hétvégi Olvasónapló (69) Csak 500 oldal alatt legyen!

Vége az Anthony Ryan maratonnak!
El sem hiszem, hogy sikerült megcsinálnom. 
És igen, emiatt nem volt múlt héten hétvégi olvasónapló, hiszen akkor még nagyban benne voltam a maratonban, és nem tudtam volna miről írni.
Most azonban tervek hada következik!




Az elmúlt héten kicsit utazgattam, aminek köszönhetően olyan helyekre is eljutottam, ahol nem voltam korábban. A hétvégét Mohácson töltöttem, ahol láthattam, ahogy a Dunán kis mécseseket engednek le. Gyönyörű látvány volt, megérte kiülni a Duna partra aznap este. :)




Ennél kissé "derült-égből-szerűbben" jutottam ki a Balatonra, az ugyanis egyáltalán nem volt tervben. De olyan jó volt újra látni a kedvenc helyemet! Habár kis híján elfújt a szél, sikerült kiderítenem, hogy nem annyira hideg a víz. Alig várom, hogy ismét kimehessek! *-*




De beszéljünk kicsit az olvasásokról is!

Őket olvastam


Megcsináltam! Persze kissé sietve olvastam már A Tűzkirálynőt, de így is élveztem nagyrészt. Viszont remélem, megértitek, mikor azt mondom, hogy most rövidebb könyveket akarok olvasni. Legalább 500 oldal alatt legyenek. Csak, hogy érezzem a haladást - legalább egy picit.


Aktuális olvasmányok

Szegény Őszi köztársasággal ismét nem haladtam, de most már lassan előveszem, mégsem állapot, hogy nem jutok egyről a kettőre vele. A másik két olvasmányommal viszont haladtam is, úgyhogy nézzük őket:


Naomi Novik: Őfelsége sárkánya
Haladás: 33. oldal

Ezt a könyvet vittem magammal Mohácsra, mondván, hogy úgyis rengeteg időm lesz, és haladhatok vele. Nagyjából 2x5 percet olvastam belőle... viszont nagyon kíváncsi vagyok, mi történik, úgyhogy most már belehúzok!

Philip K. Dick: Figyel az ég
Haladás: 114. oldal

A héten kaptam ezt a szépséget az Agave kiadótól, és természetesen meg sem próbáltam ellenállni neki. Ő kísért el a balatoni utazásra, így sikerült haladnom vele. Eddig volt 1-2 esemény, ami annyira elborult volt, hogy felvontam a szemöldököm, de ettől függetlenül egyszerűen imádom ezt a könyvet! Komolyan mondom, Philip K. Dick írta a legegyedibb regényeket!
Szerintem ma őt olvasom, sőt talán be is fejezem, hiszen 240 oldal összesen. Kíváncsi vagyok, mi történik most a szereplőkkel - és hogy mi lesz a végkifejlet! Ó egek, mennyire elborult az emberi elme!

Tervek

Igen, tervezgetek nagyban, főleg, mivel könnyedebb regények következnek a várólistámon


Michelle Hodkin: The Evolution of Mara Dyer

06.05-én turné, mert végre megjelenik a folytatás! Szerintem hétfőn neki is állok, mert megesz a kíváncsiság. Persze már csaltam, és beleolvastam, és úúú! Ez szuper lesz! *-*

Kiera Cass: The Heir - A koronahercegnő

Könyvtári könyv, amit bár meghosszabbítottam, jó lenne, ha 4-én visszavihetném a könyvtárba. Nagyon félek ettől a könyvtől, mert csak rosszat hallottam róla.

Susan Ee: Angelfall

Nadine barátnémmal mini-olvasóklubbot alakítottunk, és az első könyvünk ő lett. Neki első olvasás lesz, nekem pedig újraolvasás. Örülök, hogy erre az Angelfallt választottuk, mert már régóta szerettem volna újraolvasni. Ezt pedig már ma elkezdjük!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése