2016. augusztus 19., péntek

Hétvégi Olvasónapló (74) Sötét a könyvtár nélküled

Helló Dearies! Végre végeztem egy-két könyvvel, így visszatér a Hétvégi olvasónapló rovatom.
Rengeteg minden történt az elmúlt időszakban, és a következő hónap csak még nagyobb változásokat fog hozni. 
Na de beszéljünk a könyvekről!



Láttátok az Agave kiadó akcióját? Mondanom sem kell, bármennyire nem terveztem, lehetetlenség volt ellenállni a ~1200Ft-ot Philip K. Dick könyveknek. Így bűnbe estem, s megrendeltem a Halál útvesztőjét, Az utolsó szimulákrumot és az Istenek invázióját. Ma délután pedig meg is érkeztek a drágaságaim! Lassan, de biztosan közeledek a Philip K. Dick kollekcióm teljesítéséhez (nagyon-nagyon lassan).

Az héten olvastam

Múlt hét péntek óta rákaptam az olvasás ízére, és ezen a héten négy darab regényt is befejeztem!


  



Marissa Meyer: Scarletjét már nagyon régóta húztam, és bár az első részt még mindig jobban szeretem picit, ez a kötet is elvarázsolt.
Kelly Oram: The Avery Shaw Experiment hirtelen felindulásból történt egy ültő helyemben történő olvasás volt. Annyira klisés és cukorfalat volt - imádtam. Nagyon kellett egy ilyen könyvecske is.
Kristin Cashore: Graceling - A garabonc regényéről írtam is már, ide kattintva elolvashatjátok a véleményemet.
Philip K. Dick: Emlékmását tegnap fejeztem be, de még mindig teljesen a hatása alatt állok. Most kezdek neki a bejegyzésnek, de annyi gondolatom van. Imádtam, az a biztos.

Aktuális olvasmányok

 

Beth Revis: A World Without You
Haladás: 192. oldal

Beth Revis egyszerűen fantasztikus! Úgy érzem a legújabb regénye egyike lesz a legjobb realista történeteknek, amiket valaha olvastam. Igen, egész életem olvasásélményét számba véve! Annyira megrázó ezt olvasni, ugyanakkor teljesen lenyűgöz. Imádom!

Blake Crouch: Sötét anyag
Haladás: 28. oldal

Itt még kicsit visszafogottabb a lelkesedésem. Várom, hogy magával ragadjon, ami a jelenlegi helyzetet elnézve hamarosan bekövetkezik.

Tervek


A következő regényem Scott Hawkinstól Az Égett-hegyi könyvtár lesz, amit már három hete nem olvastam (szégyellem is magam!). Nem hiszem, hogy ezzel végeznék, így nem is veszem tervbe a következő papírkönyvemet.
Ebookban Kerstin Gier: Silber - Az álmok második könyve következik Beth Revis után. Már belenézegettem, és kell. Mit mondjak, alig várom, hogy sorra kerüljön.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése