2016. október 7., péntek

Hétvégi Olvasónapló (77) A hét rózsa királynője

A hétvégi olvasónapló egy hetente jelentkező rovat, amelyben az elmúlt heti olvasmányaimat összegzem, valamint megosztom a következő heti terveimet. Emellett simán szövegelek mindenről benne....





Tegnap alaposan bevásároltam... annyira hihetetlen, hogy Dan Wells: Csak a holttesteden át és Danielle Paige: Sárga Téglás háborúja is ugyanakkor jelenik meg. Lehetetlen döntés lett volna, úgyhogy mindkettőt megrendeltem. Aztán körbenéztem töris akciói közt, és még a kosaramba pattant Romsics Ignác: Magyarország története a XX.században is. Tudom, már milliószor olvasgattam, és ebből készültem államvizsgára, felvételire, stb., de szükségem volt rá!
Ma pedig szintén vásároltam; végre megrendeltem George Orwell: Állatfarm könyvét (a szebb keménykötéses verziót) - de hát csak 1700Ft volt, én pedig imádom ezt a regényt!
Ráadásul láttátok? Most jelenik majd meg Rick Riordan: Percy Jackson és az Olimposziak sorozata abban a szépséges kiadásban, és... igen, el fogok rá csábulni, mert imádtam ezt a sorozatot, és kell, hogy újraolvashassam az egészet. *-*

Munkafronton nem sok változás van - a jó hír, hogy mostanra sikerült stabilizálni a helyzetet, és még olvasni is tudok néhanapján. Persze kicsit visszaesett a mennyiség, de legalább nem 0-ra. Ha pedig esetleg érdekelne titeket mivel foglalkozom - felnőtteket készítek fel angol és töri érettségire. Meg mellette vannak a sima diákjaim is, de ők eddig is voltak.

A héten olvastam


Hét nap alatt azért sikerült befejeznem egy könyvet; Susan Ee: World After - Túlélők világát. Újraolvasás volt, és aaaa, másodszorra is nagyon-nagyon tetszett! Olyannyira, hogy tegnapelőtt este leültem olvasni (120. oldal környékén járva); következő pillanatban pedig arra eszmélek, hogy vége a regénynek. Másodszorra is 5/5 pontos, és hamarosan olvashatom az utolsó részét! Nagyon izgatott vagyok, és imádni akarom!

Aktuális olvasmányok

A héten két új regényt kezdtem - ha meglátjátok, melyikek azok, megértitek, miért?

      

Sarah J. Maas: Tövisek és rózsák udvara
Haladás: 106. oldal

Szeretem Tamlint, olyan kis cukorborsó! Meg az egész Szépség és a szörnyeteg alap annyira bejövős. Mármint, az a kedvenc Disney mesém az Oroszlánkirály mellett (klisés vagyok, tudom), így már az ad egy pluszt ennek a regénynek, hogy ennek a feldolgozása. Nagyon kíváncsi leszek amúgy, hogy mik történnek majd még itt - úgy érzem, még mindig nagyon az elején vagyok ennek az útnak.

Neal Stephenson: Seveneves - A hét Éva
Haladás: 42. oldal

Susan Ee könyve után ő következett a sorban, és úgy örülök, hogy ő a legújabb olvasmányom! Nagyon bejön eddig, és végre eljutottunk a legfontosabb kérdésig - mi lesz ezután? Alig várom, hogy folytassam! Mondjuk felkészültem rá, hogy ez a könyvecske jó ideig olvasás alatt áll majd, de legalább tovább élvezhetem. :)

Erika Johansen: Tear királynője
Haladás: 40. oldal

Mivel busszal járok dolgozni, útközben van időm olvasni. Viszont a Seveneves nem épp a "csak bedobom a táskámba és mehetünk" kategória, így került a képbe a Tear királynője. Rengeteg jót hallottam róla, és én is teljesen belezúgtam, pedig csak nagyjából 10%-ot olvastam belőle. Annyira szimpatikus a főszereplő, és úgy érzem, még rengeteg izgalmat és intrikát tartogat számomra.
.

Tervek

      

Marie Lu: The Rose Society
Halogatom, halogatom, aztán most már meg is jelenik a harmadik rész, én pedig még mindig bele se néztem a másodikba! Ez lesz az egyik prioritásom a héten (amint sikerül befejeznem az ACOTAR-t).

Megan Shepherd: The Secret Horses of Briar Hill vs Kendare Blake: Three Dark Crowns
Friss megjelenések mindketten. Elméletben a Three Dark Crowns következne a sorban, de Megan Shepherd könyvét úgy vártam! Így lehet megelőzi ellenfelét.

Természetesen a lényeg továbbra is az aktuális olvasmányaimmal való haladás, de úgysem fogom tudni megállni, hogy ne kezdjek bele valami fincsi ropogósba. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése