2015. február 9., hétfő

Project TBR 2015

Ó, már megint mire vállalkozom?
Idén három kihíváson veszek részt, a Könyvmolypárbajon, Lobo féle várólistacsökkentős versenyen és Nancyvel közös kihívásunkon. 
Viszont úgy gondoltam, hogy idén csökkentem az olvasatlan könyveim számát - erre pedig tökéletes a Project TBR nevű kihívás. 



A kihívás lényege, hogy csökkentsük a meglévő olvasatlan könyveink számát. Nekem pedig erre halmozottan szükségem van! Rengeteg könyvem van, és ezen a rengetegen belül sok az olvasatlan. Túl sok, hogy őszinte legyek. Ezért összeszámolom, hogy január elején mennyi volt az olvasatlan könyveim száma, illetve megnézem, mennyit haladtam. 
Ezt a posztot az oldalsávba is ki fogom tenni, illetve a fogadalmaim közé, hogy szem előtt legyen. Ugyanis minden hónapban tervezem ezt is frissíteni. 
Na számoljunk...
175
A klasszikusok nélkül, amik anyától öröklődtek át. Meg az ebookjaim nélkül (ajaj, akkor lennének bajok).
1.7.5.
Mondjuk beleszámítottam minden olyan könyvet, amit más nyelven már olvastam, csak azon nem, amiben megvan.
Attól még keresek egy követ, és elbújok alá, mert elsüllyedek a szégyentől. 
Nos, ezért lesz érdemes olvasni a kicsikéimet.


2015. november

Maradt: 178
(október-novemberi beszerzések: 12)


2015. szeptember

Maradt: 173
(szeptemberi beszerzések: 3)



2015. augusztus

Maradt: 172
(augusztusi beszerzések: 1)

 

 

2015. július

Maradt: 178
(júliusi beszerzések: 4)





2015. június

Maradt: 184
(júniusi beszerzések: 7)
 
 

2015. május

Maradt: 184
(májusi beszerzések: 6)



2015. április

Maradt: 185

(áprilisi beszerzések: 33)

 
 


2015. március

Maradt: 168

(márciusi beszerzések: 3)


 

2015. február

Maradt:  169

(februári beszerzések: 1)




2015. január

Maradt: 169


 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése