2015. május 29., péntek

Hétvégi Olvasónapló (39) Nyári szünet, itt jövök! + #TBRTakedown TBR

Helló Dearies!

Rég volt hétvégi olvasónapló, de az egyetem kissé lefoglalt. Viszont szerdán sikeresen vettem a második szigorlatomat is, és most már csak egy beadandó és két reflexió választ el a nyári szünettől. Az lesz a mai programom. 

Habár posztot nem nagyon írtam, olvasni sikerült egy kicsikét. 




Három könyvet fejeztem be az elmúlt két hétben - Brian McClellan: Vérrel írt ígéretek regénye volt az első közülük, amit imádtam, és már írtam is róla. Julie Anne Peters: Amikor ezt olvasod, én már nem leszek-et, ami ismételten hatalmas szerelem volt számomra. Nem véletlenül raktam fel a júniusi TBR listámra az írónő legutóbb megjelent könyvét. A harmadik elolvasott regényem pedig Sally Green: Half Bad könyve, amit kb. egy órája fejeztem be, és jaj... :(


Képzeljétek, ezen a héten új könyveket szereztem, amiket elvileg ma hoznak ki. A Könyvmolyképzőnél van a gyereknapi akció, és bár már nem tartozom ebbe a kategóriába, éltem a lehetőséggel, és két könyvet is rendeltem:

 John Ajvide Lindqvist: Élőhalottak! könyvét már olvastam régebben a könyvtárból, és nagyon szerettem. Azóta már annyiszor megvettem volna, de az utolsó pillanatban mindig nemet mondtam. Viszont most 1290Ft-ba került (57%-os kedvezmény). A többit már tudjátok.

Peter V. Brett: A Rovásember regénnyel nagyon kínlódtam. Nagyon-nagyon-nagyon szerettem volna olvasni már a kezdetektől, de a szerző három évente jelentet meg könyvet, és ezért igyekeztem ellenállni (mármint mikor ér véget ez a sorozat?). Viszont belegondoltam, hogy a Patrick Rothfuss sorozatának befejező részéről semmit nem tudunk X éve. Ezek után, és az akciót látva már nem tudtam ellenállni. Bár még így is gondolkodtam, hogy A fekete prizmát vegyem-e meg - de majd máskor, remélhetőleg ennek a sorozatnak a folytatásával.

Alig várom, hogy ideérjenek, annyira, de annyira jó könyveket választottam, és 3202Ft volt az összértékük. Örülök, hogy éltem ezzel az akcióval. :)


Amúgy ami most jön, imádni fogom... szabad tervezgetés! (Rendben, persze lesz munka, elég sok projekt van nyárra, de mégiscsak szabadabban leszek)

Fő lista:


Sabaa Tahir könyvét mostanában nem igazán sikerült olvasni, de nagyon-nagyon szeretnék valamire jutni vele. Nem hiszem, hogy most májusban befejezem, de június elején örülnék, ha a végére érnék. Igen izgalmas rész következik belőle.

John Green és David Levithan könyvét pedig most kezdem majd olvasni. Mindkét szerzőt szeretem, úgyhogy reménykedem egy kiváló regényben! *-*


Pótlista:

Jövő héten lesz egy ún. TBR Take Down readathon, ami 2015. június 1-7. között kerül megrendezésre. Én pedig úgy gondoltam, részt veszek Ryan barátosnémmal az eseményen. 
5 kihívás tartozik hozzá, amiből 4-re én is kerestem könyvet. Persze igen ambíciózus terv, és nem is várom, hogy mindet sikerül megcsinálnom.

1. Egy könyv, ami már több mint 1 éve a várólistádon van.
Nos, Neal Shusterman Unwind könyve pontosan  2012. január 2-a óta eleme a Goodreads-es várólistámnak.



2. Egy sorozatfolytatás.
Kellemest a hasznossal. A leltárban írok majd róla, miként került Dan Brown Inferno könyve a júniusi olvasólistámra, de ha már ott volt, és amúgy is sorozatfolytatás... miért is ne?


 3. Egy sorozat első része.
Ismét ugyanaz a helyzet, mint az Inferno-nál. Pénteken találkozom Ryannel, és szeretném visszavinni neki a könyvecskét. Amúgy már beleolvastam, tetszetős.


4. Egy könyv, ami nem épp a komfortzónádba tartozik.
A rajongásom lett a vesztem - nem tudtam ellenállni ennek a regénynek. De hát mindig bővíthetjük a perspektívánkat.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése