2015. szeptember 1., kedd

Leltár (25) 2015. augusztus

Helló Dearies!
Véget ért a nyár, és ezzel a legaktívabb olvasós hónapjaim is. Mindenesetre nem tétlenkedtem, augusztusban is aktívan olvastam - de még milyen jóságokat!



Ebben a hónapban nem sok történt blogügyileg, lassan, de biztosan közelítünk a 100.000 látogató felé, ami miatt nagyon izgatott vagyok - bár még tényleg sokára lesz. :) 
Ezen kívül igyekszem haladni a bejegyzésekkel, mert hát ennyi olvasás mellett megugrott kicsit a bejegyzésre váró könyvek száma. Azért azzal is haladok szépen, és valószínűleg az év vége előtt utolérem magam ismételten. 

A fogadalmaim tekintetében újabb mérföldkőhöz, újabb teljesítéshez érkeztem el, ami az egyik legfontosabb számomra, hiszen a saját könyveim olvasottsági arányához kötődik. Viszont úgy látom, a fogadalomkönyves kihívást jövőre kiveszem a fogadalmaim közül, mert egyszerűen képtelen vagyok tartani őket. 


1. 60 db könyv elolvasása - 77/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 8/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 25/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 9/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása - 7/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 12/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 15/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 17/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 11/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 46/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 20/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 60/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 1/4

Három kihívás maradt csak hátra! Hihetetlen, mennyire jól állok! :) Remélem, sikerül azokat is megcsinálnom év végéig, annak nagyon örülnék.

Augusztusban ismételtem a júliusi teljesítményemet, vagyis ismét 13 könyvet olvastam el.

Moskát Anita: Horgonyhely 2015. július 30. → 2015. augusztus 2.
Noelle Stevenson: Nimona 2015. augusztus 3. → 2015. augusztus 3.
Sally Nicholls: Close Your Pretty Eyes 2015. augusztus 3. → 2015. augusztus 4.
Ava Dellaira: Kedves halottak! 2015. augusztus 4. → 2015. augusztus 6.
Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban 2015. augusztus 7. → 2015. augusztus 8.
Maggie Stiefvater: The Dream Thieves – Álomrablók 2015. augusztus 6. → 2015. augusztus 10.
Anthony Ryan: A várúr 2015. augusztus 10. → 2015. augusztus 13.
Abigail Roux – Madeleine Urban: Divide & Conquer 2015. augusztus 11. → 2015. augusztus 16.
Samantha Shannon: Csontszüret 2015. július 16. → 2015. augusztus 19.
Simone Elkeles: Chain Reaction – Láncreakció 2015. augusztus 19. → 2015. augusztus 20.
Abigail Roux: Armed & Dangerous 2015. augusztus 18. → 2015. augusztus 21.
Julie Anne Peters: Lies My Girlfriend Told Me 2015. augusztus 22. → 2015. augusztus 22.
Dan Wells: Ruins – Romok 2015. július 9. → 2015. augusztus 30., 12:53

Még három bejegyzéssel készülök az ehavi olvasmányaim közül, remélhetőleg hamarosan felkerülnek ők is.

Pótlások:

Elizabeth Wein: Fedőneve Verity
Julie Anne Peters: Amikor ezt olvasod, én már nem leszek
Morgan Matson: Amy & Roger's Epic Detour

 Most Olvasom


Teljes kicserélődés történt ezen a téren, bár ugyanúgy három könyvet olvasok ismételten.
Jennifer L. Armentrout: Oppositionjénél még volt bennem valamennyi elvárás, amikor elkezdtem olvasni, de mindez valahogy elpárolgott, mire a 100. oldalra értem. És így jobb is, legalább 4* megvan neki eddig. Az a legnagyobb gondom, hogy egyértelmű milyen vége lesz, és így nem igazán van miért izgulnom.

Stephanie Oakes: The Sacred Lies of Minnow Bly regényét már régebben elkezdtem, de aztán egy kis időre félreraktam. Akkor nem igazán voltam hangulatban, de most szinte falom az oldalakat, amikor ezt olvasom. Nagyon tetszetős könyv, remélem, végig ilyen jó marad.

És végül belekezdtem a Csontszüret folytatásába is, A Mímes rendbe, ami kiválóan indult, úgyhogy reménykedhetem hasonló folytatásban is. Ebből a könyvből szombaton hozok már posztot is. :)

Tervek Szeptemberre

Jövő héten ismét elkezdődik az egyetem, és mivel ez az utolsó félévem (ha minden jól megy), nem gondolom, hogy túl sok időm lesz majd olvasásra. Azért optimista vagyok, és "néhány" könyvet azért beterveztem. Emellett részt veszek a #BookishSeptember hónaphosszig tartó read-a-thonon Ryanitoval együtt.

Nancy-projekt

Múlt hónapban sikeresen teljesítettem, hiszen elolvastam 2015-ös megjelenésként a Horgonyhelyet, régebbi könyvként pedig a Chain Reactiont. Az új megjelenés ebben a hónapban Jennifer Niven: All The Bright Places regénye lesz, ami januárban jelent meg; a régi megjelenés pedig az Opposition befejezése lenne.


Sorozatfolytatás-projekt
Augusztusban elég sok sorozatot sikerült folytatnom, úgyhogy optimista vagyok. :)



És mindenki más...
(úgy tűnik, szeptember az újraolvasós hónap lesz ismét)

 


2 megjegyzés:

  1. Jujj, augusztusban majdnem ugyanannyit olvastunk! *.* És látom duplázol az újraolvasásból (nagyon jó kis könyveket válogattál be)! :))

    VálaszTörlés
  2. Igen, már egy ideje elterveztem, csak mindig elmaradt. De most! :)

    VálaszTörlés