2013. szeptember 29., vasárnap

Leltár (2): 2013. szeptember

This is awkard... - jelentettem ki, mikor megnéztem, milyen tervekkel indultam neki szeptembernek. Igen, szerintem is inkább hagyjuk.

Azt észrevehettétek ti is a blogon, hogy ritkábban vannak bejegyzések. Ennek igen egyszerű oka van, ez pedig az egyetem. Nem gondoltam, hogy ennyit fogok tanulni, vagy éppenséggel kizárólagosan az ágy után fogok sóvárogni. Komolyan irigylem azokat, akiknek van erejük gyakran blogolni munka-iskola mellett. Na, de ez a posztolási átlag maradni fog egy ideig - de lesz még szünet, vizsgaidőszak vége, nyár.


Ebben a hónapban  (szakirodalmat nem számítva) 10 könyvet olvastam:

2. Leiner Laura: A Szent Johanna gimi – Kalauz
3. James Dashner: The Scorch Trials
4. Nalini Singh: Angyalvér
6. Nalini Singh: Angyalcsók
7. Jen Campbell: Weird Things Customers Say in Bookshops
8. Nalini Singh: Angyaltánc
9. László Zoltán: Egyszervolt
10. Kelley Armstrong: The Rising

Pótlás:


De messze vagyok még a pótlástól... de igyekszem! Előbb-utóbb teljesen up-to-date leszek, az biztos! :)

 A hónap könyve


A hónap borítója


Mit tippeltek, ezek után mi lesz októberben a hónap könyve? Még jó, hogy a Maze Runner sorozat három részes. ;)

Mit tervezek októberre? Merjek egyáltalán? A könyvtári könyveimet talán, de nem túl biztos, hogy azokat befejezem. Na, de a tervek!

Jelenleg olvasom:

  
 

Tervezem:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése