2014. szeptember 21., vasárnap

Top 10 (4) Könyv, amit mindenképp olvasni akarok ősszel

Igen, tudom, milyen naiv vagyok, hogy ilyen listát tervezgetek, mikor az olvasási időm igencsak megcsappant. 
De idealista vagyok, és elhiszem, hogy ezt a 10 könyvet bizony kivégzem az ősz hátralévő részében
Hallgass, Hádész!






Kezdjük azzal, hogy volt nekem ebből egy nyári verzióm is - csak másik rovatban -, úgyhogy először arra reflektálok:

Az akkori céljaim:

1.) MINÉL TÖBBET, ANNÁL JOBB. 
-- június-augusztus közt 38 könyvet olvastam el. Azt hiszem, ez elég szép szám tőlem, úgyhogy kipipálhatom ezt a pontot.

2.) Könyvespolcomon lévő könyvhad.
-- 55%-ról 56%-ra javítottam az átlagomat, viszont kaptam elég sok könyvet is, úgyhogy...
Na jó, nézzük, mennyit olvastam el szám szerint (újraolvasás nem számít): 16 (Na, ez elég szép számocska azért).
3.) Sorozatbefejezések, sorozatfolytatások.
-- A saját kihívásomat sikerült megcsinálnom, illetve a sorozatfolytatásokra vonatkozó fogadalmamat is betartottam.
-- Befejezésügyileg is történt előrelépés: 2 sorozatomat befejeztem. Tudom, nem tűnik soknak, de azért haladok!
4.) 2014-es megjelenések!  
-- Ehhez tartozott egy szép lista is. És jól be is buktam ezt, mert:
2014-es megjelenések olvasása: 7
Ebből a listán szerepelt: 1
Úgyhogy ez sikerült legkevésbé összességében.

A mostani posztban nem tervezek mindenféle pontokat, mert nem merek kockáztatni. Úgyhogy csak a 10 könyv, amit mindenképp olvasni akarok!

 
 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése