2014. március 31., hétfő

Leltár (8): 2014. március

Helló Dearies!

Csak én vagyok így, vagy ez a hónap tényleg nagyon gyorsan elment? Négy hét maradt hátra a tavaszi szemeszterből, ami igazán aggodalomra ad okot. De ne is beszéljünk az egyetemről.
Számomra a március - könyves szempontból - kissé csalódás volt. De erre mindjárt rátérek bővebben.



Mindenekelőtt kezdem a blogos újításokkal.
1) Csináltam ask.fm-t, jobb oldalon megtalálható. Nem tudom igazából miért, a biztonság kedvéért? :)
2) Az állandó rovatok új címképet kaptam - Chip és Dale Style! 


A fogadalmam állása (ez megtalálható a főoldalon is).

1. Elolvasok 100 könyvet - 28/100
2. 20 sorozatot befejezni - 4/20
3. 5 hangoskönyv 2014-ben - 1/5
4. Több mint 50 angol nyelvű könyv olvasása - 19/50
5. Lecsökkentem a "2011 előtt megjelent" és "2011-ben megjelent" könyveim számát 40 alá
     2011 előttiek 50/40
     2011-sek 45/40
6. Elolvasok 10 2014-es megjelenésű könyvet 1/10
7. 3 fogadalomkönyv elolvasása 0/3
8. 50 könyvről írok blogbejegyzést - 16/50
9. Folytatok 20 különböző sorozatot - 7/20
10. Saját fogadalomkönyveim - 0/10

Szóval a csalódás. Mióta aktívan olvasok, még nem fordult elő velem, hogy annyira nincs időm, hogy 3 héten keresztül egy könyvet sem fejezek. Pedig ez történt most. Február 22 és március 14-e közt 0 befejezett olvasmányom van.
És az a gond, hogy észre sem vettem, hogy ilyen hosszú ideig nem olvastam, ez pedig így utólag eléggé bánt.

Végül a hónap második felében olvastam ismételten, de most ismét attól tartok, hogy ez a hektikus olvasás a blogolást is érinteni fogja. Már érinti igazából, de remélhetőleg a jövőben több időben lesz.
Annak mindenesetre örülök, hogy a havi 4 könyvről posztolni dolgot tartani tudtam.

De panaszkodás helyett (ó, azt tudnék! :) ), lássuk a tényeket.
Márciusban 10 könyvet olvastam el. Ebből viszont 2 db 40 oldalas novella, úgyhogy az csak egy kis kikapcsolódás volt egy hosszú nap után.

1.) Mark Helprin: Téli mese 2014. február 20. → 2014. március 14.
2.) Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek – A hercegnő 2014. március 2. → 2014. március 16.
3.) Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: What to Buy the Shadowhunter Who Has Everything 2014. március 18.  → 2014. március 18.  5/5
4.) Cassandra Clare: The Course of True Love (and First Dates) 2014. március 18. → 2014. március 19.  5/5
5.) Rick Riordan: A titán átka 2014. március 17.  → 2014. március 23. 5/5
6.) David Lodge: Changing Places 2014. február 25. → 2014. március 24. 3/5
7.) Hahner Péter: 100 történelmi tévhit 2014. március 10. → 2014. március 26.  5/5
8.) Rick Riordan: Csata a labirintusban 2014. március 26. → 2014. március 29.  5/5

9.) Jonathan Coe: The Rotters' Club 2014. március 12. → 2014. március 30. 3,5/5
10.) Veronica Rossi: Into the Still Blue 2014. március 23. → 2014. március 31.

Összesítve egész pozitív hónapot zártam, hiszen egy könyv kivételével mindegyik regényt nagyon élveztem. Bár ezek közül csak A hercegnőből és az Into the Still Blue-ból várható majd bejegyzés. Úgyhogy nem nagyon növeltem a lemaradásomat. 

Pótlások


 Jelenleg Olvasom


Hihetetlen, de végre lecsökkentettem a jelenleg olvasott regényeim számát kettőre. Sajnos ezek közül a Hex Hall még mindig az egyik, azt azóta nem olvastam, hogy múlt hónapban írtam róla.
Az Elveszett lelkek városa pedig a frissen feltámadott árnyvadász érzések eredménye. Érdekes módon, most nagyon-nagyon tetszik, bár még egy cseppnyi Malec-nek annyira örülnék. És igen, tudom, mi fog történni velük, de akkor is.

Tervek a következő hónapra

Múlt hónapban nagyon kis szorgosnak éreztem magam, és kb. 10 könyvet megadtam, amit én majd olvasni fogok. Képzelhetitek, hogy nem történt meg, ill. másokat olvastam.
Összesítve 3-t olvastam el a 10-ből. *vastaps ide* Így jövő hónapra maradnak az átcsúszott márciusi tervek, és a következő regények:

 Carol Lynch Williams: The Haven regénye Nancyvel való közös olvasási projektünk első áldozata - remélem, nagyon jó lesz, bár az írónő legutóbbi regénye után reménykedek rendesen.
Wendy Higgins: Angyali veszedelem blogturnés könyv lesz, nagyon jó lenne, ha jobban tetszene az első résznél.
Julie Kagawa: Iron Daughter - Vashercegnő. Igen, ismételten itt van az édes, múltkor félbehagytam, de mivel kölcsönkönyv, és Könyvfesztiválra viszem vissza a tulajdonosához... ideje befejezni.
R. J. Palacio: Csodácska szintén blogturnés könyv (ebben a hónapban elég sok turném van - 2 biztosan, max. 4). Belőle április 4-én már jön is a posztom! Juppi! :)

 








2 megjegyzés:

  1. A The Havent már én is nagyon várom! :) És a tervek közül ne hagyjuk ki a könyvfesztiválos randalírozásunkat sem ;))

    VálaszTörlés
  2. Én iiiis! Bár szegény csak később kerül elő, előtte Csodácska és Túl a végtelenen - meg Percy Jackson 5. *-*
    És jhaj, már csak kevés hét addig! *-* De azokból, mire elolvasok valamit, ajaj! Na jó, Patrick Ness és Scott Westerfeldet minél előbb. :)))

    VálaszTörlés