2014. augusztus 3., vasárnap

Ryan vs. Abstractelf - The Challenge - Week 1

Mindig is vonzottak a kihívások.
Különösen, ha könyvekhez köthetőek.
Ezen a nyáron eddig győzelmet arattam.
Úgyhogy... 
Nem veszíthetek.





Ryan személyében felettébb kemény kihívóra találtam. Bár fél könyvnyi előnnyel indult, bizony nagyon aktívkodik az olvasásban.
Hogy én hogy állok? Ajaj. 

2014.07.31. 
Rákattantam a The 5th Wave-re. 
20.47 van, és most tartok a könyv felénél. X oldalanként megállok, hogy magamhoz ölelgessem, s szerelmes vallomásokat tegyek. 44. fejezet következik, és nem tudom, még milyen érzelmet akar kicsikarni belőlem a regény - viszont bármi is lesz, nem vagyok felkészülve.
Jó lenne, ha ma még sikerülne egy nagyobb szeletet elolvasnom belőle, hogy holnap befejezhessem. Csak azt nem tudom, mivel folytatom utána. Lehet, hogy az Éva és Ádám következik - annak az első mondata levett a lábamról. 

2014.08.01.

17:11 Pszichológiai hadviselés folyt ma. Ryan nagyon beerősített a "ma befejezem a Titánok átkát" kommenttel. A reakcióm ->

Viszont ma én is befejezek egy könyvet - a The 5th Wave-t. Csak bírnám összeragasztani a kicsi szívemet, hogy folytassam. Viszont már megvan a következő könyv - Sarah Dessen: Álom két keréken, ugyanis hamarosan turnézunk vele. És ezután a regény után valami könnyed realistára van szükségem.

22:01 Pár órája befejeztem a The 5th Wave-t, ami teljesen letaglózott. Úgyhogy Sarah Dessen: Álom két Legnagyobb bánatomra Ryan is újabb könyvet fejezett be, így neki 6, míg nekem még 7 könyvem van. Bele kell húznom.
keréken könyvét kezdtem el, mert semmi túl intenzívet nem bírnék elviselni. Ez a kötet pedig tudom, hogy nagyszerű lesz egyébként is.

2014.08.02.

11.07 Tegnap éjjel 41%-ig jutottam Sarah Dessen könyvében, és rájöttem, ez tökéletes választás volt a The 5th Wave után. Úgy kellett magam kényszerítenem, hogy lerakjam a könyvet, s ne maradjak fent hajnalig. Lehet, ma befejezem?

20.47 Kijátszottam a második cserémet is, így innentől kezdve mind a 6 megmaradt könyvemet el kell olvasnom. De nézzük, mi is történt... Délután 2-re befejeztem Sarah Dessen könyvét, sőt még a bejegyzést is megírtam róla (egy héttel korábban, juppi), és elkezdtem az Éva és Ádámot.
Ami nem volt jó ötlet. Az a könyv nagyon nem nekem való volt, úgyhogy inkább úgy döntöttem, az utolsó cserémet is bevetem, ééééés E. Lockhart: We Were Liars könyve lett a befutó.
Jelen pillanatban azonban Kelly Creagh: Soha már sorozatának folytatását olvasom, az Enshadowes (Árnyékvilág). Egyelőre még csak egy fejezeten vagyok túl, de az érzések ismét. Jó újra visszatérni ebbe a világba. Az pedig külön öröm, hogy végre beérhetem Ryan nénét. :)

2014.08.03.

16.39 Tegnap este még kicsit olvastam, így eljutottam az Enshadowed 3. fejezetéig. Nem nagy olvasás ezidáig, de este még biztosan olvasok. :) Most legalább nagyjából ugyanott tartunk Ryan-nel. :) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése