2014. augusztus 29., péntek

Hétvégi olvasónapló (11) - Az ellopott elmék

Ez a hét több mint gyorsan elment!
Mivel ezen a héten tanítottam, kevesebb időm maradt a könyveimre - bár így is meglepően sokat olvastam.

De nézzük, mik is a tervek augusztus utolsó hétvégéjére. (Elkeserítő, milyen gyorsan telik az idő.)



Nagyon büszke vagyok, hogy sikerült tartanom magam a múlt héten kitűzött célokhoz, sőt, egy kivételével mind sorra is került!
Elsőként a Lelkek tavát fejeztem be, ami várakozáson felüli könyves élmény volt. Egyik barátnőm mindig azt mondogatta, hogy a 9. rész után szörnyű lesz a sorozat. Úgyhogy nagyon örülök ennek a pozitív élménynek.

Az ifjúsági könyves élmény után becéloztam J. R. Ward könyvét, és ahhoz képest, milyen hosszú, elég hamar befejeztem. Hát... nem ez a kedvenc részem, a páros sem a kedvencem, a bébizés is megőrjített, de úgy megkedveltem a karaktereket. Csak emiatt kap olyan sok csillagot tőlem ez a sorozat.

J. R. Ward után ismét visszatértem Darren Shanhoz, és ki is olvastam a 11. részt, ami úgy ért véget... szavakat nem találok! De nagyon jó kötet volt, és olyan helyzet áll fent, hogy el nem tudom képzelni, miként ér véget a sorozat.

Az utolsó elolvasott könyvemet alig pár perce fejeztem be, és még mindig teljes mértékben a hatása alatt állok. Dan Krokos: False Future könyvéről van szó. Ó, Dearies, én sírva fogok értékelést írni róla. Nagyon elérzékenyültem itt a végére.

És így maradt két aktuális olvasmányom:


James Dashner: The Eye of Minds. Ezt a könyvet még nagyon nem lett volna szabad elkezdenem, ugyanis megfogadtam, hogy előbb a The Maze Runner sorozatot fejezem be. De neeeem, nem bírtam ellenállni az audiobooknak. Jelenleg 16%-nál járok, és IMÁDOM. Mármint annyira izgalmas a világ, és a történet és a rejtély és a főgonosz hangjától kiráz a hideg. Nagyon kíváncsi vagyok, mire fognak jutni, és milyen vége lesz az első résznek!

Rachel Vincent: My Soul to Steal. Nagyjából egy oldalt sikerült ebből a könyvből elolvasni, de még nem éreztem a késztetést, hogy folytassam.

A pótlistára most három könyvet rakok, és reménykedem, hogy mindegyikük sorra kerül. Reménykedjünk együtt! :)


 Végre megjött az ihlet, hogy folytassam Kat Zhang: The Hybrid Chronicles sorozatát. Mondjuk, ebben sokat segített a tény, hogy szeptemberben megjelenik az utolsó rész.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése