2014. augusztus 10., vasárnap

Ryan vs. Abstractelf - The Challenge - Week 2

A második hét.

Az előző héten: Mivel alapból szép hátrányból indultam, így igyekeztem minél előbb beérni Ryan nénét. Nagy örömömre ez sikerült, így ezen a héten mindketten 6-6 könyvvel indulunk.

Nézzük, mi minden történt ezen a héten!



2014.08.04.

Mivel millió bejegyzéssel van elmaradásom, így van egy olyasféle fogadalmam, hogy mikor elolvasok egy könyvet, addig nem kezdhetek újat, míg meg nem írtam róla a bejegyzést. Amennyiben az adott bejegyzést nem posztolhatom azonnal (btk-s olvasmányok), akkor egy másik posztot is írok. Úgyhogy ma, miután végeztem a kinti munkával, befejeztem a Hex Hall posztot (824 szó lett, aminek nagyon örülök, mert kezdek visszarázódni a blogolásba. Éljen!).
Ennek ellenére sikerült haladnom Kelly Creagh: Enshadowed - Árnyékvilág könyvével. A felénél tartok! Igen, a felénél! Úgyhogy, ha holnap minden jól megy, és miegymás, akkor be is fejezem a könyvet, és elkezdem... nos, azt még nem tudom. Valamelyik rövidebb könyvecskét kellene.
Most nagyon inspirál, hogy minél előbb diadalt arassak, ugyanis holnap -- kedden - megjelenik - megjelent - a Gates of Thread and Stone, ami nagyon izgatja a fantáziámat!
És akkor még ne is említsük a False Future-t. Addigra mindenképp győznöm kell!

2014.08.05.

Nem hittem, hogy olvasni fogok egy betűt is. Aztán tessék! Estére sikerült befejeznem Kelly Creagh: Enshadowed - Árnyékvilág könyvét, amivel kapcsolatban igen vegyes érzelmeim vannak. Ezt a remek hírt nemes ellenfelem egy "neeeeeeem!" felkiáltással nyugtázta, ami bizonyosan azt jelenti, hogy "wow, nagyon ügyes vagy, annyira örülök neked!"
Következő olvasmánynak pedig Amy Reed: Crazy könyvét választottam. Remélem, tetszeni fog. Bárcsak holnap be tudnám fejezni, bár posztot írok, de vágyakozom. *-*

2014.08.06.

Ma sikerült sokat olvasnom. Befejeztem Amy Reed: Crazy könyvét. 5 csillagos lett, megrázó élmény volt. Úgyhogy most pihentetem legalább egy könyv elejéig a realista könyveket. Szóóóval a következő választottam Jodi Lynn Anderson: The Vanishing Season lett. Nagyon izgatott vagyok, ugyanis ezzel a regénnyel nem csak a győzelemhez jutok közelebb, hanem teljesítem is vele az egyik újévi fogadalmamat!
Vagy legalább is, ez volt a terv...
A valóságban annyira nem bírtam ezt a regényt, akkorát csalódtam, hogy inkább egy büntetést vállaltam volna, csak ne kelljen olvasnom. Szerencsére Ryan nagyon jó fej volt, s elengedte ezt.
Amúgy most ugyanúgy állunk, ugyanis ő 2!! könyvet fejezett be ma.
És akkor még én vagyok a kegyetlen. Neki vannak szuper olvasási képességei, nem nekem!
Egyébként az új választottam Elizabeth Scott: Love You, Hate You, Miss You könyve lett, amit félig el is olvastam egy helyben.

2014.08.07.

Ma délelőtt befejeztem Elizabeth Scott: Love You, Hate You, Miss You könyvét, ami nagyszerű volt! Most viszont muszáj tényleg egy másik műfajban olvasnom, s csak Dan Wells: Fragments - Töredékek könyve felel meg ennek a kritériumnak, így őt választottam. Bár előtte még vár rám egy Partials poszt, ugyanis nem akarom a kettőt összekeverni.
Ebből a tervemből végül az lett, hogy megírtam ugyan a posztot, de alig pár oldalt olvastam utána. Így Ryan nem vádolhat meg azzal, hogy elhúztam. Kettőt egy csapásra? :)

2014.08.08.

Ma van Roger Federer 33. születésnapja. Csak úgy mondom. A mai nap nem túl fergeteges, de ebbe inkább nem mennék most bele. Azért persze olvastam - Dan Wells: Fragments - Töredékek könyvéből eljutottam a 7. fejezetig.
Viszont valami másra vágyom, úgyhogy mellé elkezdtem E. Lockhart: We Were Liars könyvét és a felét el is olvastam. Tetszik egyébként, de nem érzem, hogy ahhoz a hatalmas hype-hoz egyelőre felérne. Aztán majd meglátjuk, mert pl. a nagy rejtélyre semmi ötletem nincs.

2014.08.09.

Nem volt egy túl jó éjszakám, úgyhogy hajnali 4-re kiolvastam E. Lockhart: We Were Liars könyvét. Majd miután kisírtam magam, és feldolgoztam a regényt, belekezdtem Jennifer Brown: Hate List kötetébe. Aztán 20% után rájöttem, hogy nem vagyunk egymásnak valók, így audibook-ra váltva elkezdtem Carrie Ryan: The Dead-Tossed Waves könyvét. Éjszaka ismét nem tudtam aludni, úgyhogy fél 4-ig hallgattam, 9 fejezetet meg is hallgattam. Rájöttem, hogy az írónő életcélja a legidegesítőbb főszereplőnő megtalálása.

2014.08.10.

Ma nem voltam itthon, s hiába vittem magammal Dan Wells könyvét, nem olvastam semmit. Most itthon meghallgattam Carrie Ryan: The Dead-Tossed Waves 10. fejezetét, s éjszaka folytatom majd ismételten.
Ryan viszont ma be fog érni, úgyhogy ismét sokkal kiélezettebbé válik a küzdelem!







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése