2014. április 5., szombat

Hétvégi Olvasónapló (1)

Helló Dearies!

Igen, új rovatom van - juppi! És a kedvenc Macskarisztrokrata cicám reprezentálja, úgyhogy különösen nagy az öröm.

A rovat célja, hogy a mostani olvasmányaimról értekezzek kicsit, illetve, miket is vettem tervbe a következő hétre. 
Szeretek beszélni a könyvekről, nem tehetek róla? *ártatlan*



A hétvégére a fő tervem Danielle Paige: Dorothy Must Die könyvének befejezése. 
Dearies, te jó Ég!
Mikor felraktam a listámra, azt gondoltam, hogy jó lehet, de amilyen szerencsém van, csalódni fogok.
Erre. ERRE!
Ez a könyv egyszerűen hihetetlen! Minden, amire vágytam - teljesen elborult világ, tündérmesék, WICKED, egy józan ésszel megáldott főszereplőnő, és Nox!

Hogy lehet az, hogy nincs akkora hype-ja ennek a regénynek? Komolyan mondom, igazán megérdemelné.
Jelenleg 35%-át olvastam el a regénynek, de már így is annyi minden történt benne, hogy sírni tudnék a gyönyörtől. Most nagyon drukkolok, hogy maradék rész is hasonlóan csodálatos maradjon. 

 Ha minden jól megy, a hétvégén még el tudom kezdeni Julie Kagawa: Iron Daughter - Vashercegnő könyvét.
Igazából azért akarok túl lenni ezen a regényen, mert Könyvfesztiválra szeretném visszaadni a tulajdonosának (helló, there, Lupi! :) )
Viszont annyira sok kedvet még mindig nem érzek az első rész után.
Hogy lehet, hogy az írónő másik sorozata viszont abszolút favoritom?






Beth Revis: Túl a Végtelenen könyvét azonnal kezdem, amint a Dorothy Must Die végére érek. 
Április 12-én fogok posztolni róla, ő lesz a 11. blogturnés könyvem (ez rengeteg szerintem egyébként...). 
Ez a regény is igen sok hype-t kapott, úgyhogy azért van mit bizonyítania számomra. De disztópiás, úgyhogy jó ponttal indul nálam. 
*összekulcsolja azért az összes ujját*





Nos, ők hárman lennének a hétvégére és jövő hétre való jelöltjeim. Egyszer eljutok oda, hogy a Hex Hall-t és az Elveszett Lelkek Városát elolvassam. Egyszer biztosan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése