2014. május 1., csütörtök

Leltár (9) 2014. április

Helló, Dearies!

Legszívesebben csak befeküdnék az ágyba, és aludnék. Egyszerűen gondolni sem akarok a következő hónapra - úgyhogy nézzük a mostani leltárat.
És természetesen a májusban szokásos üzenetemet.



Tartozom nektek négy bejegyzéssel - az egyikből egy bekezdés hiányzik, a másik a Könyvfesztiválos beszámolóm, amit már alig várok, hogy megírjam, a maradék kettő pedig egy-egy sorozatzáró kötet értékelése. 

Nézzük, kezdjük a májusi üzenettel. Dearies, nagyon sajnálom, de jövő héttől kezdve folyamatosan vizsgázom, és emiatt igyekszem az energiáimat a tanulásra fordítani - mert bármennyit is tanultam eddig, az még közelében sem jár annak a mennyiségnek, ami ezután következik. 
Viszont nem azt mondom, hogy nem lesz bejegyzés - ó, amiatt ne aggódjatok, lesz az! :) 
Május 11-én rögtön Patrick Ness legújabb YA regényével fogok BTK-zni, ill. várható lesz még 1-2 turné a könyvhét végett.

De lássuk a fogadalmam állását - éljen, éljen!
(zárójelben az előző hónap)

1. Elolvasok 100 könyvet - 34/ 100 (28)
2. 20 sorozatot befejezni - 5/20  (4)
3. 5 hangoskönyv 2014-ben - 1/5 (1)
4. Több mint 50 angol nyelvű könyv olvasása - 20/50 (19)
5. Lecsökkentem a "2011 előtt megjelent" és "2011-ben megjelent" könyveim számát 40 alá
     2011 előttiek 46/40 (50)
     2011-sek 43/40 (45)
6. Elolvasok 10 2014-es megjelenésű könyvet 1/10 (1)
7. 3 fogadalomkönyv elolvasása 0/3 (0)
8. 50 könyvről írok blogbejegyzést - 20/50 (16)
9. Folytatok 20 különböző sorozatot - 9/20 (7)
10. Saját fogadalomkönyveim - 0/10 (0)

Blogos frissítések

A blogot hivatalosan is törvényesnek nyilvánította a Night Vale városi tanács, így innentől kezdve nem él illegalitásban a blog. Az, hogy az engedélyt honnan szereztem, és milyen áron, titkos, és elfelejtendő. Senki nem tudja, miként került ide az engedély. Létezik. És ezt így is kell elfogadni.
A képet viszont köszönöm Gigusznak - csodálatos lett, imádom! ♥

 Egyébként most nevetek. Elmúlt hónapban azon siránkoztam, hogy nem elég, hogy három hetet nem is olvastam, de utána is alig fejeztem be könyvet.
Nos, április még "szebben" sikerült... viszont bejegyzésügyileg annyira nem vagyok lemaradásban! :)

1. R. J. Palacio: Csodácska 2014. április 1. → 2014. április 3.
2. Beth Revis: Across the Universe – Túl a végtelenen 2014. április 7. → 2014. április 10.
3. Rick Riordan: Az utolsó olimposzi 2014. április 11. → 2014. április 11. 5/5
4. Jeaniene Frost: Halfway to the Grave 2014. április 13. → 2014. április 18. 5/5 - újraolvasás
5. Julie Kagawa: The Iron Daughter – Vashercegnő 2014. április 5. → 2014. április 23.
6. Wendy Higgins: Angyali szövetség 2014. április 11. → 2014. április 26.

Pótlás

 Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai

Jelenleg Olvasom

 

Danielle Paige: Dorothy Must Die. Egyszerűen szerelmes vagyok ebbe a regénybe. Nem elég, hogy az egyik kedvenc történetemen alapul, de még izgalmakkal teli és fordulatos is. És hivatalosan is tagja vagyok a Revolutionary Order of the Wicked-nek. Üdv a rossz oldalon!

Rachel Hawkins: Hex Hall. Február 22-e óta olvasom. Tudom, erre mondhatnánk, hogy nem jelent jót, hogy három hónapja tartogatom, de Dearie! Csodálatos. Könnyed, humoros és Archer is benne van. Ráadásul ebben a hónapban elolvastam 30%-ot belőle, úgyhogy haladok vele.

Veronica Roth: A beavatott. A könyv, melynek mostani kezdéséért Bálintmoly okolható. Jelenleg 76%-nál tartok, egyszerűen letehetetlen lenne, ha nem lenne más dolgom. Így is szenvedek, hogy nem olvashatom el az utolsó 100 oldalt!

Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa. Szegényemet egész áprilisban ki sem nyitottam, de most muszáj lesz, mert 27-én megjelenik az utolsó rész!

Tervek a következő hónapra

Előző hónapban 5 könyvet adtam meg, ebből 4-et el is olvastam *siker*. Viszont míg így is torlódnak kicsit fel a könyveim még: márciusból 4, áprilisból 1.
Ehhez a listához most 6 darab könyvet tettem fel - eggyel több, mint a standard - de csak azért, mert bizonyosan olvasni fogom őket. Remélhetőleg. :)

 

 Ez a hónap a blogturné jegyében fog telni - ez rengeteg könyv, amit bevállaltam, és szégyenkezem is kissé miatta - de várólistások voltak, és nagyon-nagyon szimpatikusak. Patrick Ness meg alap. Egyértelműen. :)
Egyedüli nem BTK-s regényem Cassandra Clare: City of Heavenly Fire-je lett. Itt bevallom, eljátszottam, a gondolattal, hogy megvárom a magyar megjelenést, de rettegek a spoilerektől, így nem kockáztatok.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése