2015. augusztus 1., szombat

Leltár (24) 2015. július

Szerettem ezt a hónapot, mivel sok-sok minden történt blogilag és amúgy is. Ráadásul még olvasásra is maradt idő mindenek mellett. 
Ezt nevezem sikerélménynek. 



A blogom ebben a hónapban két egész éves lett, ami hatalmas örömmel töltött el. Még mindig köszönöm nektek, akik kitartóan olvastok. Szuperaranyosak vagytok! A kérdőív kitöltőinek pedig extra köszönet, imádom a válaszaitokat!

A hónap elején két hétig nyaralni voltam, így drága barátném, Nancy volt olyan kedves, hogy megosztotta a blog Facebook oldalán az összes ütemezett posztomat. Nagyon szépen köszönöm itt is ML! 
A legtöbb könyvet egyébként pont ezalatt az időszak alatt olvastam - úgyhogy most lesz miről posztot írogatnom jó darabig! :)

Először nézzük, hogy állok a fogadalomlistámmal!

1. 60 db könyv elolvasása - 64/60
2. 12 db sorozatot befejezni - 6/12
3. 36 db angol könyv elolvasása - 20/36
4. 6 db 2011 előtt megjelent könyv elolvasása - 9/6
5. 6 db 2011-ben megjelent könyv elolvasása - 5/6
6. 6 db 2012-ben megjelent könyv elolvasása - 10/6
7. 6 db 2013-ben megjelent könyv elolvasása - 12/6
8. 6 db 2014-ben megjelent könyv elolvasása - 13/6
9. 9 db 2015-ben megjelent könyv elolvasása - 9/9
10. 36 db könyvről írok bejegyzést - 39/36
11. Folytatok 18 különböző sorozatot - 15/18
12. Saját könyvek olvasottságának arányát 60%-ra felviszem (Jelenleg 54%) - 57/60
13. Elolvasom a 4 db fogadalomkönyvemet - 1/4

Imádom, hogy egyre több és több kategóriát sikerült teljesítenem, és hogy a többieket is egyre feljebb viszem emellett! Ha minden jól megy, augusztusban újabb kategóriát teljesítek. :) De durva lenne, ha év végére mindegyik sikerülne! Kellemes meglepetés.

Júliusban 13 könyvet olvastam el, ami sokkoló mennyiség tőlem. Mondjuk volt CramAThon, ahol csak rövid könyveket olvastam, de így is növeltem a saját könyveim olvasottságának arányát, és elolvastam olyan könyveket, amiket nem hittem volna, hogy mostanában el fogok.


1. Veronica Roth: A lázadó 2015. július 5. → 2015. július 9.
2. Bertók László: Valahol, valami 2015. július 10. → 2015. július 10.
3. Mickey Long: Kócos és a szivárvány 2015. július 10. → 2015. július 10.
4. William Joyce: Nicholas St. North and the Battle of the Nightmare King 2015. július 11. → 2015. július 11.
5. William Joyce: E. Aster Bunnymund and the Warrior Eggs at the Earth's Core! 2015. július 11. → 2015. július 11.
6. P. C. Cast – Kristin Cast: Hidden 2015. június 26. → 2015. július 13.
7. P. C. Cast – Kristin Cast: Neferet's Curse 2015. július 13. → 2015. július 13.
8. Rachel Hawkins: Demonglass – Démonüveg 2015. július 14. → 2015. július 15.
9. Amy Kathleen Ryan: Ragyogás 2015. július 15. → 2015. július 16.
10. Maggie Stiefvater: The Raven Boys – A hollófiúk 2015. július 16. → 2015. július 16.
11. Patrick J. Morrison: A Holló hatalmában 2015. július 1. → 2015. július 20.
12. Brian Staveley: A császár pengéi 2015. június 28. → 2015. július 23.
13. Elizabeth Wein: Fedőneve Verity 2015. július 24. → 2015. július 30.

A júniusi elmaradásokra még azóta sem sikerült sort keríteni, de ami késik... Meg lesz most lehetőségem, mert augusztus az újraolvasós hónap! (Mondjuk úgyis van jó pár könyv, amit olvasnék.)

Aktuális olvasmányok


 Samantha Shannon: Csontszüret könyvéből most a 63. oldalon tartok. Eddig igazán tetszik, bár még nem teljesen szippantott be. Olyan érzéses, mint mikor Richelle Mead: Szukkubusz dalát olvastam. Pedig aztán közük nincs egymáshoz, csak úgy hangulatilag.

Dan Wells: Ruins - Romok könyvét nyaraláskor kezdtem el (Csonszüretet is amúgy), de annyira nehezen veszem rá magam, hogy befejezzem. A héten is olvastam belőle, és nem akarom, hogy véget érjen! De közben meg annyira jó, hogy csak olvasnám és olvasnám. Dilemmák, dilemmák.

Moskát Anita: Horgonyhely könyvét tegnapelőtt kezdtem el, és most hétvégén be is fejezem. Elég érdekes ez a könyv, elmondhatom, hogy ilyennel még nem találkoztam.

Tervek augusztusra

Nancy-projekt

Júliusban nagyon buktam ezt a kihívást, friss megjelenést egyáltalán nem olvastam. Viszont a Horgonyhely illeni fog oda, úgyhogy augusztusban sikerül megcsinálnom! Éljen!
Régi megjelenésnél pedig Stacey Kade: The Ghost and the Goth könyve lesz a kiválasztott.



Sorozatfolytatás-projekt

Hamarosan ismét nekiállok a sorozatmaratonnak - talán épp Stacey Kade könyvével. Persze addig is vannak itt olvasnivalók sorozatok: Dan Wells, Maggie Stiefvater, Jennifer L. Armentrout, Anthony Ryan, Vivien Holloway. Azt nem tudom, Soman Chainani könyve sorra kerül-e, de nagyon kíváncsi vagyok, miként ér véget Agatha és Sophie kalandja. És J R. Johansson könyve is kérdőjeles, de utólag még beletűzöm őt is!

 


És mindenki más...



Újraolvasás szempontjából nem tudom, melyik könyveket olvassam újra Ava Dellairan kívül. Persze jelöltjeim vannak bőven:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, máskor is! :)
    És, ha ez megnyugtat, júliusban én is elbuktam a projektünket, úgyhogy ne aggódj emiatt!

    VálaszTörlés