2016. március 4., péntek

Hétvégi Olvasónapló (60) Történet a soha véget nem érő könyvről...

Itt volt a tavasz! Legalább három órán át érezhettem szelét, mielőtt nekiállt volna esni újfent...
Már nagyon várom a tavaszt, a melegebb időjárást, mikor lehet kirándulni menni, megfagyás nélkül sétafikálni mindenfelé és igen... olvasni a szabadban.
Ez utóbbit különösen várom.


Tegnap nagy dologra szántam el magam: levágattam a hajamat. Igen, ennek ismét semmi köze a könyvekhez, de úgy örülök neki, hogy megtettem. Most sokkal dúsabb, ráadásul nagyon jól áll (az első mosásig :) ).

De térjünk rá az olvasásra inkább - vagyis inkább arra, hogy ebben a négy napban mit sikerült olvasnom.

Olvasott könyvek


Marissa Meyer: Cinder 2016. február 27. → 2016. március 1.
Ez a könyv gyógyított ki teljesen a könyves kedvtelenségemből. Tényleg igaz a mondás, hogy egy kedvenc regény újraolvasás jótékony hatással lehet az olvasási kedvre. Hamarosan írok értékelést is róla, mert legutóbb betegség miatt elmaradt.
A lényeg azért, hogy imádtam másodszorra is, és nagyon várom, hogy olvassam a folytatását is.





Alexandra Bracken: Passenger 2016. január 10. →
Lassan egy egész bejegyzésnyi összejön azokból a szösszenetekről, amiket a Passengerről írtam. Mondjuk nagyon szomorú, hogy ezek a rövid helyzetjelentések egyre rosszabb állapotról számolnak be. Viszont elhatároztam, hogy most már befejezem - azért mégiscsak lassan két hónapja bíbelődök vele. Ennek örömére sikerült haladni, a 300. oldalról eljutottam a 357. oldalra. Ez normál esetben nem mennyiség nálam, de ennél kb. végtelenségnek tűnt.
Megvannak a könyvnek a szépségei, de ennyire hogy lehet vontatott valami? Oké, oké. Remélem, jövő héten már csak értékelést írok ehhez a regényhez, nem pedig itt mesélek róla, hogy miért nem haladok.

Neal Shusterman: Everlost - Elveszve élet és halál között 2016. március 3. →
A tavaly megismert Neal Shustermantól új könyv jelenik meg kicsi hazánkban, aminek úgy, de úgy örülök! Sőt, pont ma jelent meg! Eddig 25 oldalt olvastam belőle kíváncsiságból, de nagyon tetszetős idáig. Biztos, hogy nem olyan lesz, mint az Unwind (szerintem az külön kategória), de szerintem ütni fog azért. Én már az alapszituáción ki vagyok.

Leigh Bardugo: Shadow and Bone - Árnyék és csont
Ő a kakukktojás, ugyanis nem úgy olvasom őt, mint a többi könyvemet. Mivel hamarosan olvasom a Siege and Storm-ot (sőt, már azt is tudom, mikor lesz bejegyzés belőle - feltéve, ha megjelenik ;) ), és az első részt még 2014-ben olvastam, úgy döntöttem, végiglapozgatom, illetve elolvasom a végét. Ezért került be az eheti olvasónaplóba. Egyébként még mindig tetszik, bár nagyon furcsa élmény most E/1-ben olvasni - kellett 1-2 oldal, hogy belerázódjak.


További aktuális olvasmányok



Tervek


Philip K. Dick: Az ember a Fellegvárban
Most már biztos, hogy meg kell hosszabbítanom a könyvtári könyveimet, de azért szeretnék velük haladni. Ráadásul már nagyon kíváncsi vagyok, mi fog történni ebben a regényben!

Melissa de la Cruz: Az Elveszettek Szigete
Ő Blogturnés könyv, így ez az egyik oka, hogy ennyire felugrott a márciusi várólistámon. A másik az, hogy már nagyon kíváncsi vagyok, mi a nagy hype körülötte. Remélem, hasonlóan fantasztikus lesz, mint Chris Colfer regénye. Az annyira, de annyira csodálatos élmény volt! Ahhh... alig várom, hogy megjelenjen idehaza a folytatása!

Michael J. Sullivan: Trónbitorlók
Esküszöm, nem pikkelek erre a könyvre! Egész februárban szemeztem vele, de végül sosem ő került a kezembe. Majd azt nézzétek meg, hogy fogom szidni magam, mikor végre nekiállok, és imádni fogom... már látom előre, hogy ez lesz a vége.

Most nagyon olyan érzésem lett, hogy mindent akarok olvasni. Azonnal! *-*





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése