2016. május 6., péntek

Hétvégi Olvasónapló (67) Sárkányok és érzelmek hada

Sziasztok!
Kissé régen volt hétvégi olvasónapló - minden közbeszólt, így folyton elmaradt szegény. Mivel azonban most került fel a leltár, csak az azóta eltelt időtől nézem a friss olvasásokat.
Már megint visszaestem... konkrétan öt könyvet olvasok egyszerre, de még párat nyugodt szívvel el tudnék kezdeni. 
Nem is kommentelném az ügyet. :)


Az elmúlt időszakban a magánéletem igencsak felpezsdült - jó és rossz dolgok egyaránt történtek, amelyek hatással voltak a blogolásra és az olvasásra is. Blog tekintetével elmaradtam, de nagyon durván! Annyi posztot szeretnék írni, de mikor odajutok, nem lesz belőle semmi. 
Ezen most hétvégén igyekszem változtatni, és a blogturnés posztok mellé tervezek még vasárnapra is egy értékelést - valószínűleg az egyik eheti olvasmányomhoz.

Most már összekapom magam, mert nem tudom, ti látjátok-e, de a blogom én vagyok (az állam én vagyok, mi? :) ), és nem szeretem, ha ennyire elhanyagolom. Amúgy tervezek egy ilyen általános összefoglaló jellegű bejegyzést is, amiben az értékeléseimről írok - mi alapján adogatok csillagokat, stb. Meglátjuk, mi lesz belőle, ehhez nem kötök konkrét időpontot.

A héten voltam könyvtárban is, és három szépséggel távoztam. Ebből mondjuk csak kettő volt tervezett, de a harmadikról olvasott értékelések elcsábítottak. Aztán az orvosnál neki is álltam Naomi Novik könyvének, és úúúúú! 
Ennek egyedül a várólistám nem örül, hiszen egy KILENC részes sorozat került fel rá... 



Őket olvastam


Kiera Cass: The One – Az Igazi 2016. április 25. → 2016. május 2.
Ennek a könyvnek a nagy részét egy nap alatt olvastam el, egyszerűen annyira beszippantott. Mivel hamarosan értekezem róla, nem mennék bele jobban, csak annyit mondanék, hogy bár nem lett max. pontos, ez lett a sorozat legjobb része. Ahogy hallottam, innen már csak lefelé lesz...

Maggie Stiefvater: The Raven King 2016. április 26. → 2016. május 4.
Az érzelmek! Fogalmam sincs, milyen bejegyzést írok ehhez a könyvhöz, mert legszívesebben minden apró elemét kitárgyalnám (ami kissé ellenkezik a ne spoilerezzünk elvvel) - de majd megoldom. Annyi minden történt, és a történet és a shipek! És Pynch... *-*

Aktuális olvasmányok
(A végtelenített lista)



Brian McClellan és Anthony Ryan könyvével ezen a héten nem haladtam, így ők most jelzésértékkel szerepelnek a listán.

Amy Kathleen Ryan: Láng 2016. május 3. →
Nem tudom, mi lesz velem... nekiálltam olvasni ezt a részt, és azóta rettegek, hogy mi fog történni. Mintha egy vonat közeledne felém, én pedig az egészet lassított felvételben nézném. Nagyon kikészítő érzelmileg, mert van egy sejtésem, mi történhet, és egyszerűen rettegek. Annyira féltem a szereplőket, akik már így is annyi mindenen mentek keresztül.
Az biztos, hogy jövő héten kiderül, mi lesz a kedvenceim sorsa, mivel 12-én blogturnézok vele. Már előre elnézést kérek, ha nem lesz teljesen koherens a bejegyzés - már most sem tudom, hogy fejezzem ki azt a rengeteg érzelmet, ami bennem ébred, ha csak rágondolok erre a regényre.

Jennifer E. Smith: This Is What Happy Looks Like 2016. május 4. →
Íme az ellensúly! Mivel annyira kikészültem a Lángtól, szükségem volt valami könnyedre. Ezzel a regénnyel nagyon gyorsan haladok, már a 160. oldalnál járok (nagyjából 40%). Nagyon aranyos kis könyv, élvezet olvasni.

Naomi Novik: Őfelsége sárkánya 2016. május 5. →
Mint mondtam, csak a könyvtári könyveim voltak nálam, és nem akartam unatkozni, így nekiálltam az Őfelsége sárkányának. Temerairet és Laurencet imádom, annyira jó páros az övék! Eddig mondjuk csak 28 oldalt olvastam el, de észrevettem, hogyha kinyitom a regényt, azonnal belefeledkezem. Csak miért 9 részes ez a sorozat? Mire érek én ennek a végére? :)

Tervek

Csökkenteni a listát! CSÖKKENTENI! Remélem, jövő héten ezt a három könyvet sikerül befejeznem:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése