2016. június 11., szombat

Top 10 (20) nyári tervek

I paid my dues time after time...
Bizony, sikerült.
Végre először elolvastam mind a tíz könyvet, amit az adott évszakra beterveztem.
Mert csodák még léteznek.

Úgyhogy összegezzük kicsit a tavaszt olvasási szempontból, és következzenek a nyári tervek!



Tavasszal összesen 26 könyvet fejeztem be, ami 4-gyel több, mint az előző évszakban. Szerintem ez egész jó teljesítmény. :)
Mindez hónapra lebontva:

Március: 9
Április: 9
Május: 8


Teljesítések

A bevezetésben már ellőttem, hogy bizony mind a 10 kiválasztott regényemet sikerült elolvasnom, és mindről készült bejegyzés is.

>> Michael J. Sullivan: Avempartha - Az elfek tornya
>> Leigh Bardugo: Siege and Storm - Ostrom és vihar
>> Marie Rutkoski: A nyertes átka
>> M. R. Carey: Kiéhezettek
>> Becky Albertalli: Simon és a Homo Sapiens-lobbi
>> Amy Kathleen Ryan: Szikra
>> Amy Kathleen Ryan: Láng
>> Holly Black - Cassandra Clare: A Rézkesztyű
>> Robert Jackson Bennett: Lépcsők városa
>> Anthony Ryan: A Tűzkirálynő


Nyári tervek

  

  

  


 A regények kiválasztásánál a bőség zavara nagyon komolyan előjött, ezért kizártam az újraolvasásokat (pedig abból is tervezek "párat"). Nagyon várom mindegyik regényt, és rájöttem arra, hogy ilyen TBR listák összeállítása alaposan megdobja az olvasási kedvet is. Úgyhogy polcrendezésre és olvasásra fel! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése