2016. június 18., szombat

#TBRTakedown 4.0 várólista

Tavaly találkoztam először a TBRTakedown kihívással, amely egy héten át tartó read-a-thon különböző kihívásokkal.
Röviden: ok olvasásra.

Lainie ma tette fel a bejelentő videót, én pedig egyből tudtam, hogy ezen a kihíváson is részt veszek.





Tavaly összesen három könyvet olvastam el - remélem, idén sikerül egy picit többet. Mivel lehet megkezdett könyvet is folytatni, így a saját TBR-om nagyrészt ezekből a kicsikékből fog állni.

1. Egy regény, ami több mint egy éve a listádon van (vagy a legrégebbi darabja)

Rick Yancey: The Infinite Sea
Már nagyon régóta szerettem volna folytatni a sorozatot, de legyünk őszinték - pocsék vagyok folytatásokban. Viszont Nancyvel is elhatároztuk, hogy elolvassuk ezt a részt, úgyhogy végül is ezzel két legyet ütök egy csapásra. :)

2. Egy sorozatfolytatás


Kell többet mondanom? És bár nem akarom, hogy véget érjen Tamásék kalandja, most már tényleg rá kell szánnom magam a befejezésre és a búcsúra. :(

3. Egy új sorozat


Ez is eléggé adott volt, ha már elkezdtem, Szerintem ezzel a könyvvel hamar végzek, mert nagyon olvastatja magát.

4. A komfortzónádon kívül esik



Már említettem a hétvégi olvasónaplóban, hogy ezt a könyvet hirtelen felindulásra, a sok pozitív értékelés miatt kölcsönöztem ki, és kissé félek tőle. Remélem, imádni fogom!

5. A legújabb szerzemény


Itt picit vacillálok, melyikük legyen,de Gaiman regénye tűnik egyelőre a befutónak. Mindkét regényt nagyon szeretném olvasni, úgyhogy itt volt a helyük.

Végezetül pedig nézzünk egy csoportképet a várólistámról:





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése