2013. július 15., hétfő

Mindig szeresd a vad könyveket!

Hello, Dearie!

Első poszt, pezsgő bontás! 
Megalakítottam, megnyitottam a saját kis helyemet, az Always Love a Wild Book-ot. 

Ez a bejegyzés leginkább tényközlés, emlékeztető, hogy ma (na jó, igazából tegnap éjjel) létrehoztam a kis drágámat, és ma el is kezdtem feltölteni a régebbi bejegyzéseimet. 

Az ALWB az olvasmányaimmal fog foglalkozni, úgyhogy elsősorban YA, de még inkább friss megjelenésű angol nyelvű könyvekről tervezek írni. 

Azt remélem, hogy ha idekeveredik egy-két emberke (hellóka!), sikerült elérnem, hogy 1-2 favorit könyvem elnyerje a tetszéseteket. :) 

Nos, ennyi voltam, vágjunk is bele!


8 megjegyzés:

  1. Hellóka! Én máris idekeveredtem! Nagyon klassz a blognév! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi. :) A névre külön büszke vagyok még bónuszban. :))

    VálaszTörlés
  3. Még egy idekeveredett jelen!:D

    VálaszTörlés
  4. örülünk neked :) természetesen én is itt vagyok, mint állat.

    VálaszTörlés
  5. Széééép. :D Sokat járok majd ide, hajrá! ;)

    VálaszTörlés
  6. Szandi, csinálj légyszi blogkövető modult, bloglovin vagy akármi. És nem lesz fb oldala a blognak?

    VálaszTörlés