2017. július 13., csütörtök

Négy éve szeretem a vad könyveket! || Minden, ami nem könyv tag

Helló Dearies!

A mai napon egy olyan taget töltök ki, amelyben minden előkerül, ami nem könyv.
Ez teljesen logikus egy könyves blogon, ugye?
Szerintem is. :)





Mielőtt azonban belekezdenék a tagbe...



Ma négy éves lett a blogom. Nagyon örülök, hogy már ennyi ideje boldogíthatlak titeket a véleményemmel és mindenféle furcsaságommal! 
Nektek pedig köszönöm, hogy itt vagytok - mert ti vagytok a legfontosabb része a blognak. Ha nem olvasnátok, valószínűleg nem húztam volna ilyen sokáig. Úgyhogy köszönöm nektek!

Az elmúlt év fordulópont volt a blog életében. Tavaly ilyenkor nagyon közel voltam ahhoz, hogy félbehagyjam a blogolást - mélypontomat éltem, és azt gondoltam, hogy minek töltök annyi időt valamivel, aminek nincs értelme. 
Szerencsére sikerült kivernem a fejemből ezt a butaságot, és idén újult erővel vágtam bele a blogolásba. Eldöntöttem, hogy aminek nincs értelme, hogy visszafogott legyek a saját blogomon, úgyhogy egyre inkább elkezdtem beleadni a személyiségemet (amit leginkább a hétvégi olvasónaplók rovaton belül láthattok), és most sokkal boldogabb vagyok. :)

Többek közt ezért is gondoltam arra, hogy a blogszülinapos poszton belül egy olyan taget töltök ki, aminek a más érdeklődési köreim vannak a középpontjában. 

1. Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz.

Mikor kisebb voltam, nagyon szerettem a Cartoon Networkös meséket - Pindúr pandúrok; Ed, Edd és Eddy; Dexter laboratóriuma, stb. 
Mostanában pedig a Family Guyt nézem, bár abból általában lemaratonozok 1-2 évadot, ez a hétről-hétre nézés nagyon nem jött be.

2. Mi a kedvenc dalod jelenleg?

Haha. Ha. Ha. Inkább azt a dalt mondom, ami az elmúlt 2,5 évben a kedvencnek tartok (még ha nem is hallgatom mindig) - Sixx A.M.: Stars.

3. Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?

Jó pár ilyen van - nézzünk párat:
a. Fanficezés. Tudom, ez is olvasás, de akkor is szeretném megemlíteni.
b. Kertészkedés. Főleg nyáron, mikor minden beindul, mint a bolondgomba.
Meg persze emellett shipperkedés, játszás, puzzle, színezés, stb.

4. Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat.

Nos... elég furcsa szokásom, de gyűjtöm az energiaitalos dobozokat. Jááá... persze nem mindet, hanem mindegyik fajtából egyet - és már elég komoly kollekcióm van. Nem tudom, honnan jött ez, de már pár éve elszórakozom vele.

5. Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz?

Ööööö. Én csak átlagos dolgokat tanulok, például idegennyelveket.

6. Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy.

Sajnos nincs ilyenem.

7. Mutass valamit, amit tavaly csináltál.

A kertet, képeket, ételeket, színezéseket, blogot, stb. csináltam.

8. Mi a legújabb személyes projekted?

Kettő ilyen van. Az egyik a német nyelvvizsgára készülés. Ez már évek óta húzódik, egyszerűen folyton abbahagyom pár hónapra, és az addig megszerzett tudásom elfelejtődik.
Másik pedig az életmód váltás. Ismét elkezdtem aktívan tornázni, és ismét elhagytam a nagyobb mennyiségű édességfogyasztást. Néha egy-egy bűnözés belefér, de az is csak mértékkel. És lám, nem olyan régóta csinálom, de már jobban érzem magam a bőrömben, rugalmasabb vagyok, fittebb. Megéri.

9. Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!

A diákjaim. Ez furán hangozhat, de rengeteg időt töltök azzal, hogy azon gondolkodom, miként állítsak össze egy órát, hogy mindenki minél többet tanulhasson, illetve hogyan segíthetnék egyes diákokon, hogy jól érzik-e magukat az órán. És ez csak a jéghegy csúcsa.
Mivel gyakran megosztják velem a gondjaikat, azok is eszembe jutnak, mert igyekszem segíteni nekik, amiben csak tudok.
Néha meg csak azért gondolok rájuk, hogy örülök, hogy megismerhettem őket, és hogy szeretek tanítani.

10. Egy kedvenced.

Úszás. Csokidarabokkal töltött csokis muffin (1 db-ot bűnözök ebből hetente). Csillagok. Rock. Jasti. Shippelés.


11. Az első dolog, ami eszedbe jut.
Nap.

Nos, ez lett volna a Minden, ami nem könyv tag. A kihívottjaim pedig Nancyke, Ryanito, Rileey, Reta

2 megjegyzés:

  1. De jó!! Köszönöm a kihívást, meg fogom csinálni mindenképp! Engem az ED, EDD, EDDY nagyon idegesített :D :D

    Boldog Blogszülinapot! :) Jó, hogy megmaradtál a blogolásnál :) nekem mindenképp, mert az utóbbi egy évben kezdtem el igazán a blogokat bújni ^^

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot! :)

    És okkkkké, én is gyűjtöm az energiaitalos dobozokat. :D Jó, az enyém nem egy nagy kollekció, de vannak.
    A taget pedig ki fogom tölteni. :)

    VálaszTörlés